Počet zobrazení stránky

čtvrtek 15. března 2012

pan Kolík a případ "D" - pokračování :)

Trochu překvapivě mi od slečny D přistála druhý den v telefonu SMS zhruba ve znění:
„Omlouvám se, že jsem včera večer tak zlobila, zasloužila bych naplácat na holou! Co kdybych ti jako omluvu připravila večeři u tebe doma?“
Překvapivě proto, že jsem si původně myslel, že mne D prostě prokoukla a rozhodla se mne pořádně vyškolit. Hlavou mi bleskla myšlenka, že ten lehkej infarkt jí vrátím. Chytnul jsem se toho naplácání a posunul náš sms chat do úrovně 18+. Nakonec jsem jí napsal, že když ona uvaří večeři tak já budu podávat sladkou tečku na jejím nahém těle.

V tu chvíli už jsem to měl v hlavně zhruba srovnané. Zaběhl jsem do jednoho většího sexshopu a nabral ty největší uchylárny, co jsem tam našel. Funkci některých hraček jsem si musel nechat vysvětlit. Když jsem viděl jak se obsluha v podobě drobné blondýnky při vysvětlování červená, tak jsem dělal natvrdlého aby mi to musela vysvětlit vícekrát. Nakoupil jsem mimo jiné pouta, důtky, kožené pánské tanga, takový prazvláštní kožený postroj, koženou masku se zipem na ksichtě a něco co vypadalo jako velká vrtačka zakončená vibrátorem. Cvičně jsem to na sebe doma oblíkl a šel se podívat do zrcadla. Málem jsem se počůral smíchy. Vypadal jsem jak Fritz ve filmu Bavorský masakr koženou důtkou. Úchylák par excellence. Cvičně jsem švihnul důtkami… vydaly přesně ten správný zvuk Všechno jsem sundal a uklidil stanou abych mohl zase nahodit styl anglického gentlemana. :)

Opravdu přijela jak slíbila a dokonce si přivezla veškeré ingredience, které potřebovala. Připravila vynikající roastbeef. Po večeři jsem pustil příjemný blues a pozval D, ať si se mnou zatancuje. Postupně jsme se začali líbat a já už jsem skoro zapomněl, co jsem chtěl vlastně udělat a skoro jsem jí odpustil. Snad nikdy v životě jsem v sobě nemusel najít tolik odhodlání jako teď. Trochu mi pomohlo, když jsem si vzpomněl, jak jsem se cítil v té restauraci. Mozek už jsem měl skoro odkrvený, ale přišel ten správný okamžik. Svléknul jsem D a položil jí na postel. Pak jsem vzal pouta a připevnil ruce a nohy k posteli. Postel měla naštěstí železnou konstrukci se šprušlema, které na to byly ideální. Trochu se vyděsila, ale já jsem jí uklidnil, že teď jí nazdobím ovocem a budu ho z ní okusovat. Když se nebude moct bránit, bude to zajímavější. Řekl jsem jí, ať zavře oči a vnímá jen krásnou hudbu a to co přijde. Zaběhl jsem do koupelny nastrojil se, na postel jsem vysypal nějaké ty hračky do jedné ruky vzal důtky, do druhé ten vrtačkovibrátor a přes koženou kuklu jsem na D houknul, že může otevřít oči.

Výraz který v nich měla bych řekl, že byl podstatně silnější, než můj, když jsem viděl ono staré víno. Naprázdno jsem švihnul důtkami a zamumlal něco o děvce která mi bude sloužit. Po chvilce jsem se ale neudržel a začal jsem se nekontrolovatelně řechtat. D začala nejdřív vzpínat a pak hodně hlasitě nadávat. Odemkl jsem jí pouta načež okamžitě vyskočila a dala mi facku až mi zip o koženou kuklu tak podivně zazvonil, naházela na sebe všechny věci a vylítla ven. Mohl jsem to udělat jako každý normální chlap, ale já prostě neprohrávám. Druhý den jsem jí poslal SMS, jestli bychom nemohli začít znova v Cafe Cafe, tak uvidíme jestli má D stejně zvrácený smysl pro humor jako já.

Rada na závěr. Pokud chcete hrát vysokou hru, buďte připravení na cokoli!

Kolík

21 komentářů:

  1. Geniální! Směju se a směju a nemůžu přestat. "Bavorský masakr koženou důtkou", "vrtačkovibrátor"... Ten výraz D bych opravdu chtěla vidět.
    Jsem opravdu zvědavá, jestli ten zvrácený smysl pro humor skutečně má! O.

    OdpovědětVymazat
  2. Kozena panska tanga? To bych osobne neodpustila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvilku jsem také uvažoval o taktické vestě z jednoho z těch předešlých příběhů, ale tohle mi přišlo lepší :-) Nafotit se v tom tak mne z fleku zavřou za narušování mravní morálky občanů ČR :-)

      Kolík

      Vymazat
  3. odpadnem....viem si to zivo predstavit...tlieskam...:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli ti odpoví, tak to skončí svatbou :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej pokoj se svatbou, navíc ta představa, že takhle válčím celý život to by mne zničilo :-)

      Kolík

      Vymazat
  5. Souhlasím se Zlomeným mečem, taky mě to po přečtení napadlo :D Myslím, že tenhle příběh nekončí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám připravené nové projekty, které bych musel zastavit .... např. bych chtěl vypsat výběrové řízení na manželku milionáře, sekretářku s benefitama a tak podobně :-) Osobně bych byl raději kdyby to tak zůstalo. Jestli se D ozve čeká mne nepříjemné vysvětlování a nakonec dostanu akorát další facku :-) Navíc mne touží společensky znemožnit Tecka19 tak třeba si pak přečtete story "Jak jsem znemožnila sebestředného ješitu pana Kolíka" :-)

      Ale co je úplně nejhorší ... jde na mne jaro! :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. :D To je docela škoda. Mohl z toho být třeba scénář a to by se Ti mohlo vyplatit. Nebo by se aspoň vrátily vynaložené náklady :)

      Vymazat
    3. No jednou možná nějaká knížka, ale to až budu starej a budu na to mít čas :-) Ono těch exotek s mindrákama a zlatokopek je fakt hodně, ale naštěstí je i spoustu fajn holek. Další článek chci napsat o jenom takovém štíhlém atraktivním párměsíčním happyendu ... takové povzbuzení pro ty co už to pomalu na seznamkách vzdávaj :-) I na té seznamce lze sem tam natrefit na něco opravdu zajímavého :-) Vynaložené náklady jsou pro mne prozatím zanedbatelné a za tu srandu to stojí :-) tecka19 se rozhodla odložit moje znemožnění na neurčito, tak kdyby se rozhodla testovat svoje sváděcí nebo spíš odolávací schopnosti ještě nějaká jiná dáma tak dejte vědět ;-)

      Kolík

      Vymazat
    4. Tož otestovala bych, ale jsem mimo cílovou skupinu:-P a Prahu mám maličko z ruky a když tam jedu - např. pozítří, budu ráda, když stihnu kromě povinností i nějakou výstavu (nestihnu). Ale tecka19 sa tvářila jak drsně a vycouvala, no to je úroveň! O.

      Vymazat
    5. No ono to bylo oboustranné :-) Navíc Tecka19 píše knížku o nějakých exotech a zjistila, že se nehodím do jejího konceptu .... navíc přece nebudu jen jedna kapitola v nějaké knize! To by urazila mojí ješitnost ... já jsem na román :-D

      Kolík

      Vymazat
    6. pan Kolik radeji vycouval, jelkoz na netu objevil par mych fotek a zrejme se lekl :-) myslim, ze jsme si oba ujasnili, co jsme potrebovali a osobni setkani by byl uz jen zbytecny prezitek...i tak jsem pana Kolika obrala o dost casu a on pak chudak nestiha psat prispevky na blog Seznamkove kralovny :-) Tecka19

      Vymazat
  6. Hele Tecko19 po tom co mne chtěla na WC v kavárně přefiknout holka co vážila asi tak dvakrát tolik co já a pár dní si zapomněla holit knírek se už jen tak něčeho neleknu .... v podstatě jediné čeho se opravdu bojím je průjem v MHD :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  7. Čistou náhodou jsem narazila na váš blok a musím uznat,že jsem se opravdu hodně dobře pobavila,jen tak dál.
    Btw.mohl by sem pan Kolík dát odkaz na svůj profil ? Docela mě jeho profil zajímal:D...

    Glandula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co konkrétně by tě zajímalo? Klidně si napiš ;-)

      Vymazat
    2. Mimochodem zrovna mám profil jako krásná ženská a připravuji další článek :-)

      Kolík

      Vymazat
    3. Glandulo když bych zveřejnil svůj profil a hlavně svoje foto měl bych po hraní a experimentech ... a to by byla hrozná škoda :-)

      Kolík

      Vymazat
  8. Ach jo, jaká škoda, že se necítím jako natolik silná osobnost, abych mohla zkusit naživo, zda se s Vámi budu bavit tak, jako při čtení Vašich článků i komentářů.. Třeba jednou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ničeho nelitujte ... já jsem hroznej chlap :-D

      Kolík

      Vymazat