Počet zobrazení stránky

pátek 23. března 2012

Slečna S s částečným happyendem

Příběh, který se odehrál před nějakým časem patří asi k tomu nejlepšímu, v dobrém slova smyslu, co jsem do teď přes seznamky zažil.

Jednou jsem si opět, jako už po tolikáté že by nebylo možné to spočítat, projížděl seznamkové profily a objevil jsem ve svém okolí ženskou, se kterou jsem si ještě nepsal. Vypotil jsem tedy nějakou tu úvodní líbivou zprávičku a čekal na úsměv štěstěny. Za pár hodin už jsem měl zpět sympatickou odpověď. Chtěla se nejdříve poznat trochu virtuálně a až pak reálně. Osobně tohle nemám moc rád, sice na jednu stranu chápu, že si nechce ženská vyrazit na rande s nějakým volem nebo sériovým vrahem na druhou stranu však člověk svůj obraz, ať chce či ne, přes elektronickou komunikaci prostě zkreslí. Navíc přes poměrně sympaticky vyplněný profil v něm neměla foto. Snažil jsem se z ní nějaké vyloudit, ale dostal jsem jen černobílou rozmazanou jakoby uměleckou podobiznu, u které když by se člověk zaměřil na pravý horní roh a pozorně se na něj díval tak možná v levém dolním rohu by se dala tušit hezká ženská :-) Váhal jsem … několikrát už jsem se zařekl, že na rande na slepo nejdu, ale komunikace byla velice příjemná tak jsem přecejen navrhl společnou kávu. Kromě toho, že byla po mailu sympatická jsem vůbec nevěděl co čekat. Setkat jsme měli během dne, já měl na sobě oblek a rozhodl jsem se, že to tak nechám. Tahle holka po mailu nevypadal na módu ala pytel od brambor.




Byl krásný den tak jsem si ve smluvenou hodinu sedl před kavárnu na lavičku a slunil jsem se. Po chvíli se objevila na obzoru krásně oblečená ženská. Takhle se umí oblékat jen málokterá Češka, navíc byla štíhlá a atraktivní. Najednou koukám že bere telefon, dává si ho k uchu a můj přitom začíná zvonit. Chvíli jsem jen tak čuměl, protože jsem nevěřil vlastním očím, pak jsem se vzpamatoval a zamával se zvonícím telefon v ruce a širokým úsměvem na ksichtě. Během kávy mi prozradila, že se živí jako znalkyně umění a miluje zejména architekturu a pak obrazy a malby. Z počátku jsem S trochu špatně odhadl a snažil jsem se tak trochu více či méně nenápadně zapůsobit penězi a společenským postavením. Jenže ona mi dala jasně najevo, že tohle jí prostě nezajímá. Tohle byla skutečná výzva a já jsem prostě tak nějak chtěl předvést jak se říká “best of me“. Vzhledem k tomu, že z architektury jsem byl z počátku schopný vypotit maximálně gotický lomený oblouk, který do mne natloukli už někde na základce a kromě Kaplického ještě pár zajímavých „nemovitostí“ … přešel jsem raději k obrazům. Naštěstí jsem osobně viděl velkou část expozice MoMA (The Museum of Modern Art), hlavně pak impresionisty, do kterých jsem se zamiloval, byla i velice inteligentní a měla široký přehled o všem možném, no prostě bylo dlouho o čem povídat. Když jsem pak S prozradil, že ve chvílích volna hraju na hudební nástroj tak jsem si jí získal :-)



Ani nevím jak a kdy, asi už na té první schůzce, mezi námi začalo být erotické napětí. Nevím kdo z vás to zažil, ale někdy se prostě stane, že potkáte člověka, který vám tak nějak voní. Nedá se to popsat slovy, ale ten člověk je vám prostě strašně sympatickej a vlastně si uvědomíte, že se něčemu případnému „víc“ vůbec nebráníte. Stane se vám to sem tam v restauraci, baru nebo klubu, ale hrozně málo kdy přes seznamku. Přes seznamku si vyberete přísná kritéria na kterých trváte a když pak očekávaný protějšek který těmi kritérii jako jeden z tisíců prošel a probojoval se na osobní schůzku skutečně dorazí, vy najednou zjistíte, že vás tak nějak nebere :-) Jenže tohle nebyl případ S. Začal jsem jí svádět a ona krásně reagovala na moje emaily. Velice brzo začala mít naše konverzace nejdřív lehce erotický nádech a po chvíli už byla regulérně 18+. Dohodli jsme se, že na další rande si nevezme kalhotky. Stále jsem tomu nechtěl věřit. Její láska k sexu velice ostře kontrastovala k tomu jak vypadala. Skutečně krásná ale taková ta přirozená krása, žádný štětkoidní vykozený vzhled co na vás mrká z časopisů pro pány. Na dalším rande mi lžička od kávy upadla pod stůl a začalo neskutečných pár měsíců mého života :-) Dál už nic nemá smysl popisovat, protože erotické povídky nepíšu a stejně by bylo těžké popsat co jsem prožil :-)

Kolík

zdroje obrázků:

http://images.thesartorialist.com/thumbnails/2011/12/101211yellowdress_2093Web.jpg
http://images.thesartorialist.com/photos/61511AllWhite_4640Web.jpg

8 komentářů:

  1. A kde je jí konec? :) Cinkitoo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skončilo to tak, že jsme přátelé bez benefitů :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Pro ní určitě :-D Když na to tak ale koukám, oproti těm exotkám a exotům je takové povedené rande celkem nuda no ne? Ale zase abychom nekřivdili seznamkám sem tam se i na seznamkách objeví něco co stojí za to :-)

      Kolík

      Vymazat
  2. By mě zajímalo, jak vypadá tvoje úvodní líbivá zpráva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokaždé jiná, jsem kreativní podle popisu profilu či textu v inzerátu ;-)

      Kolík

      Vymazat
  3. No, konecne nejaka normalni ;-)) Na me kdyz se chlap snazi zapusobit penezi, akorat si reknu, ze zrejme nema cim jinym :-D Taky me to primarne nezajima, samozrejme je dost ruznych panu neschopnych si vydelat na svuj vlastni zivot, ty nebrat, ale primarne k zivotu zas az tolik penez nepotrebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V drtivé většině případů jsou prachy nejrychlejší cesta do postele, někdy stačí i zdání bohatství. Bohužel takhle naše dnešní společnost funguje.

      Vymazat