Počet zobrazení stránky

pondělí 12. března 2012

Pan Kolík a jeho případ "D"

Konečně se mi podařilo domluvit pronájem Porsche Carrera za rozumných a mně vyhovujících podmínek. K tomu mi kamarád z realit dal k dispozici dva byty jeden úžasný loft a jeden mezonet. Oba maximálně na 14 dní takže bylo potřeba pohnout Tentokrát trvalo kontaktování mojí oběti znatelně déle. Když si vyberete skutečně luxusní kousek, portrétová fotka “kozy ven dobrý den“ a hned v závěsu nějaké “fotečky“ např. zadečku v tangách, ze kterých usoudíte, že tu prostě musíte mít ….. musíte počítat s tím, že takové ženské píše denně někdy i několik desítek mužů.

Je proto potřeba velice dobře připravit svůj profil. Vzhled muže není až tak důležitý, důležité jsou především fotky z luxusních destinací, při golfu, v nějakém luxusním autě, na jachtě a tak podobně. Tady už s olítanou X5tkou nebo olítanou Audinkou neuspějete. To si teď vozí kde kdo z Německa za pár šupů …. nabídek od podobných týpků má taková ženská tolik, že je sotva stačí mazat. Pokud budu chtít zaujmout chce to mnohem víc. Pro jistotu jsme po diskuzi se Seznamkovou Královnou vyřadili i modely jako Porsche Boxter, přece jen se jedná o Porsche pro “chudé“. Protože konkurence je obrovská musíte ukázat, že natrefila na výjimečně tučný úlovek čili je potřeba dokázat, že máte skutečně peníze a k tomu poslouží nejlépe nějaké auto z kategorie supersportů. Jejich provoz je tak drahý, že si ho můžou dovolit jen skutečně bohatí lidé. Zkrátka musíte být na první pohled Pan Božský. Drtivá většina vytipovaných holek byla jak přes kopírák. Trochu štětkoidní vzhled, nic moc chytré, nároky obrovské Po několika vcelku nudných (alespoň jsem si zase naplnil iPhone nahatejma fotkama a nezajímavých setkáních jsem natrefil na skutečně výjimečný kousek, slečnu D. Sice neměla v profilu fotky ve spodním prádle ani v plavkách, zato tam měla různé luxusní destinace a navíc opravdu krásnou portrétovou fotku.

Komunikace přes můj vyšperkovaný profil proběhla vcelku v pohodě. Reagovala vždy s vtipem a já musím přiznat, že jsem na D začínal být opravdu zvědavý. Dohodli jsem se na schůzce v Cafe Cafe. Přišla atraktivní tmavovláska ve střízlivém business dress code kostýmku. Během cca hodinového rozhovoru mi prozradila, že je advokátka a momentálně pracuje pro nějakou velkou kancelář. Vcelku příjemná hodina uplynula rychle a když jsem zaplatil a chtěl se rozloučit, zeptala se kde parkuji. Řekl jsem jí, že jsem auto musel nechat kousek dál mimo modré zóny. Řekla, že má cestu tím směrem a že půjde kousek se mnou. Určitě se šla přesvědčit čím jsem přijel! Poršák asi zapůsobil (nebo možná i já, ale spíš to auto a ještě večer jsem dostal SMS, že bychom si mohli někam vyrazit třeba na večeři. Napsal jsem jí, že jí zvu ať tedy vybere místo. Poslala mi pár návrhů. Prostudoval jsem v rychlosti buď přes internet nebo v jedné dokonce osobně menu. Vybral jsem tu, kde nebyly položky, které bych platil jen opravdu nerad a potvrdil místo a čas setkání.

Byl jsem tam o něco dříve takže jsem si sedl ke stolu a studoval lístek. Po chvíli přišla i D, tentokrát na sobě měla opravdu krásné šaty s relativně zajímavým výstřihem a které zároveň zvýraznily její krásnou postavu. V kostýmku jsem si toho nevšiml, ale takhle v šatičkách byla opravdu kus. Po tom co jsem doslintal jsem se vzpamatoval a vyskočil se s ní přivítat. Protože se před tím zmínila, že miluje maso navrhl jsem, že bychom si mohli dát chateaubriand. K tomu jsme si vybrali každý předkrm a já jsem si nechal od sommeliera doporučit láhev červeného z jednoho mně dobře známého sklepa Během konverzace jsem začal ztrácet půdu pod nohama a D začala mít navrch. Přes ten její výstřih jsem se hrozně špatně soustředil a ona si mne začala podávat. Z počátku úplně nenápadně. Když jsem jí pochválil šaty tak poděkovala a řekla, že na českého muže také nejsem špatně oblečený (měl jsem na sobě středně drahý francouzský oblek, konfekci), ale když už mám na takové auto měl bych si podle ní dopřát bespoke z nějakých lepších materiálů. A takhle mne trápila ještě delší chvilku než navrhla, že vybere další láhev vína. Kývla na Sommeliera, ten se zatvářil tak zvláštně a na delší dobu někam odběhl. Pak se sommelier vrátil a v ruce měl láhev pokrytou patinou a prachem.

Snažil jsem se zamaskovat svůj úlek, ale nevím jestli se minutová srdeční zástava dá nějak dobře zamaskovat. Ta potvora věděla o položkách které na standardním lístku nebyly. V tu chvíli jsem byl na jednu stranu rád, že jsem si vzal firemní platinovou kartu, ale na druhou stranu už jsem se viděl jak mne můj otec a společník budou grilovat až budu vysvětlovat proč mám ve výpise položku za slušně vybavenou Fábii od firmy kam se normální lidi choděj najíst. Řekl jsem si, že se přece nenechám takhle nachytat. V rámci možností jsem se vzpamatoval a počkal až sommelier víno dekantuje abych mohl ochutnat. Víno bylo vynikající, ale konec večera a hlavně placení se ke mne blížilo nevyhnutelně jak gilotina k francouzskému šlechtici. Když jsem tedy nakonec požádal o účet a dostal ho v kožených destičkách …. docela se mi ulevilo. Víno nebylo tak strašně drahé jak jsem si v první chvíli myslel, ale i tak bych si ho normálně nedal. D mi poděkovala za večeři, příjemný čas a nechala si zavolat taxi. Já jsem se šel s takovým lehkým pocitem prohry projít. Takhle ženská mne normálně testovala a rozhodně mne dostala. Musím se ještě hodně učit.

Kolík

29 komentářů:

  1. Upřímně, pro tohle nemám rád internetové seznamky... Tohle je fakt zoufalost největší, ty slečny toho využívaj až kam se člověk podívá, oni fakt nevědí už co by!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba si jen hrajou - přesně stejně, jak to s nima dělá tady mistr Kolík

      Vymazat
    2. Být tím můžem,tak bych při placení řekl,že jsem ji pozval na večeři,zaplatil bych tedy pouze jídlo ať si to předražené víno zaplatí sama.

      Vymazat
  2. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Slečna zřejmě ví o svých kvalitách a pokud se v ní kloubí krása, inteligence a vkus, proč by se měla zahazovat s nějakým buranem, co si hraje, že je velmi hóch a nóbl. O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já jsem velmi hóch a nóbl spolu se sebestředností a ješitností jsou to vlastně moje nejlepší vlastnosti ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Zn. ideální partner:-) škoda, že mě by hru na hóch a nóbl slečinku nikdo nevydržel žrát ani pět minut - přinejmenším do doby, než bych se z nervozity pobryndala právě přineseným čajem.
      Opravdu sis, Kolíku, myslel, že to skoulíš tak jednoduše? Že všechny ženy hledající zajištěné muže na úrovni jsou jen dutohlavé zlatokopky ve stylu nahoře huj, vevnitř fuj? :-) O.

      Vymazat
    3. No po pravdě D byla fakt překvápko :-) Jinak já se celkem chovat umím ... faux pas jsem si vyrobil v poslední době jen jednou když v jedné restauraci servírovali krevetový koktejl do fléten na šampáňo ... takové ty úzké hluboké skleničky (blbej nápad). Narval jsem vidličku moc hluboko a koktejlem jsem si pokecal sako ... jo a pak ještě jednou když jsem divoce gestikuloval a příbor mi spadnul do akvárka s koi kapříkama v jednom luxusním sushi baru ... holka za barem se málem počůrala ... a já málem taky :-)

      Kolík

      Vymazat
    4. Já jsem se málem počůrala a to si to jen představuju:-D O.

      Vymazat
  3. Souhlasím s O. My nejsme všechny úplně hloupé, milý Kolíku. D. fandím, vytřela Ti zrak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na to nejvíc líbí, jak si Kolík mnul ruce, že si z těch ženskejch vystřelí, a sám se nechal načapat. To jsou ty nádherné životní paradoxy, někdo by možná řekl boží mlýny. Ale jako historka super, jednou to bude dávat k dobru vnoučatům:-)
      Na druhou stranu věřím, že kdyby chňapl po nějaké jednodušší slečince, pokus by se vydařil a četli bychom zde zcela jiný příběh. Teď otázka, jestli tento "omyl" byl způsoben náhodně, čestností (přece nepůjdu do takové, kterou bych měl 100% jistou) nebo nadbytkem sebevědomí. Skromně bych tipla, že tím posledním:-)) O.

      Vymazat
    2. :) Já jsem po dočtení článku pocítila jakousi pýchu na ženské pokolení :D A možná tam byla i špetka škodolibosti vůči Kolíkovi :D V každém případě mě zajímá: Co bude dál, Kolíku? Sejdeš se s D. znovu?

      Vymazat
    3. Přece nemůžu vyklopit hned všechno ;-)

      Kolík

      Vymazat
  4. Hlavně aby si tento blog náhodou nečetla, to by si tě pak opravdu vychutnala. :-)
    Nevím proč, ale neřekl bych že to byl poslední večer s D.

    OdpovědětVymazat
  5. Aby zde nechybělo moralizování: Přijde mi kuriózní, že se zde rozjíždí seriál s tématem exotů na seznamkách, kteří "odrazují čím dál více lidí a normální člověk to pak vzdá a je raději sám" - a do toho jsou k přečtení takovéto články. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to příběh ze seznamky tak co vlastně chcete Josefe? Já jsem dostatečný exot a ty ženské taky, takže si celkem myslím, že to sem patří :-) Vám nikdy nepřišlo divné, že seznamky jsou plné krásných ženských které nikdy neodpoví na normální vzkaz? Mně jo, chtěl jsem prověřit co se za těma tvářičkama vlastně schovává a za jakých podmínek se dají dostat na rande a případně do postele :-)

      Mimochodem Josefe ... normální chlap většinou ženskou má ;-)

      Kolík

      Vymazat
  6. Chtela bych poznat pana Kolika osobne... miluju tyhle radoby snobske typky, rada je vytacim do nepricetnosti, rada si s nimi hraju, bavi me je konfrontovat se svymi nazory a postrehy, zkouset, kam az me pusti, kam az me nechaji zajit, jak velkou trpelivost se mnou nakonec budou mit... mam obrovskou vyhodu, protoze pusobim na prvni pohled jako jednoducha husicka zlatokopka, takze me zpravidla dopredu zhodnoti a tim padem i vyrazne podceni :-) ale asi mam malo rajcovni fotky na profilech, kdyz me jeste nekontaktoval.... skoda... urcite by to byl zazitek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se dá samozřejmě bez problému zařídit :-) Co třeba příští pátek Cafe Cafe v Praze? Ale varuji tě dopředu, jsem samolibej, pokryteckej, sebestřednej, ješitnej a sobeckej snob prostě někoho koho nutně chceš potkat a narazit! Pak si nestěžuj ;-) Napíšeš svůj email nebo mám já? :-)

      Kolík

      Vymazat
  7. tecka19: pro ověření správnosti mojí osoby si o email kdyžtak napiš přímo Seznamkové Královně, ale řekl bych že tě prvotní odvaha nějak opustila viď? Jestli ne, počkej si na pokračování případu D, pak už tě odvaha opustí zcela určitě ;-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolik: Odvaha me nepresla, jen jsem tu doted nebyla...necekala jsem, ze budes s odpovedi tak rychly...Ja Te chci jenom poznat, nehodlam si to s Tebou rozdat, aby bylo jasno :-) myslim, ze jsem dost narocna na to, abych se nechala ovladnout pouze nejakymi mrzkymi pudy, i kdyz verim, ze budes pritazlivy...ale lakaji me takove typy jako jsi Ty....beru to jako dusevni cviceni, ve kterem bud obstojim nebo ne (a v tom pripade se mam jeste hodne co ucit)...az se uvidime osobne, tak Ti prozradim i dalsi mou motivaci, proc Te tak touzim poznat...v prvni chvili jsem si myslela, ze jsi ten, ktery si klade za cil sbalit (ukecat cenu za sex) z auta slecnu do te doby, nez prejde na konec chodniku, jak tu o nem byl clanek, ale zanedlouho mi docvaklo, ze ten narozdil od Tebe vubec neresil finance, takze budes spis jen takovej pozer z vyssi stredni tridy, ale zadna top class...kabelky LV sice nevlastnim, ale tuctovka taky nejsem, nazor si koneckoncu udelas sam. Cafe cafe ale rada nemam, promin. a navic bych musela resit parkovani kvuli modrym zonam, takze bych preferovala se sejit nekde mimo centrum nebo nekde, kde se da zaparkovat bez problemu a kde by byla vice intimnejsi atmosfera, abychom se mohli soustredit na jiste vskutku povznasejici rozhovor (snad pro obe strany)...jen ten patek se mi nehodi, mam dlouhy meeting s klientem a pak odjizdim do pondelka pryc stejne jako dnes....ale zbyva nam pristi Po-Ctvrt a nebo od 26.3. dal...muj email je theresexxx@centrum.cz Tesim se :-)

      Vymazat
    2. Jsem ekonom se zaměřením na finance, já budu řešit finance vždycky bez ohledu na to kolik v mínusu nebo plusu můj účet bude :-) Svádět ženský přímo finanční nabídkou mi přijde příliš snadný a není v tom pro mne žádná zábava já si rád hraji, navíc vždycky můžu mít ten pocit, že to bylo prostě mou osobou ;-)

      Kolík

      Vymazat
    3. Jinak teda tomu mám rozumět tak, že rezervaci na apartmán v Hiltonu mám zrušit? :-)

      Kolík

      Vymazat
    4. Jsem obchodni talent, muj pohled na svet je tim padem taky lehce zdeformovan :-) ale urcite to spolecne zvladneme... P.S. za me platit memusite, na tu veceri nebo "kavu" si jeste vydelat umim a nemam rada trapny pocit vdecnosti ;-) co jsem mela cest poznat napadniky z financniho sektoru, tak se jednalo o rozmanitou skalu exotu, jeden vetsi nez druhy a to i v pripade opravdu velkych ryb :-) rezervace v Hiltonu me skutecne pobavila, i kdyz tam je alespon placene parkoviste, takze o starost mene :-) ale myslim, ze to je level, ktery nam dvema neni souzeny a jsem v podstate skromna holka, takze pro zacatek mi postaci prosty slovni kontakt bez toho, aniz bychom si vzajemne narusovali nase intimni zony (na to jsem pomerne hakliva), at se jedna o muze, ci zeny.... Tecka19

      Vymazat
    5. Tecko19, přiznej se, že ty jsi chlap!? Jestli jo tak nikam nejdu! To už mi jedna osoba provedla a jednou to stačilo! :-) Toho Hiltonu je vyloženě škoda, ještě mi zbylo pár z těch hraček co jsem nakoupil a nikdo to nechtěl. Zejména nebyl zájem o pánská tanga a tu kuklu se zipem na hubě, možná mi zbylo i pár věcí podivuhodného tvaru a ještě podivnějšího určení :-) Jinak osud je osud. Jestli máš napsané v osudu, že se budeš někde válet bez kalhotek s povrchním a sebestředným pozérem tak to tak prostě bude :-) Navíc jestli si ráda s takovejma chlapama hraješ a vyhráváš a občas je zostudíš tak máš určitě špatnou karmu a to se ti vymstí ;-) A vůbec odpovídej na ty moje maily .... teda jestli těch Kolíků nepíše moc ;-)

      Kolík

      Vymazat
    6. poslala jsem Ti odpoved, ale byla jsem na obede, prece kvuli Tobe nebudu hladovet... a chlap fakt nejsem :-) ale obcas myslim jako chlap, na tom se uz hodne chlapu shodlo...nemam skoro zadne kamaradky, protoze mi nesedi to slepici kvokani, kdy se resi naproste blbosti, ale rada se setkavam s muzi, protoze mam pocit, ze me svym pohledem na svet obohacuji a ze jsme tak nejak na stejne vlne :-) a testovat te takovym lacinym zpusobem (zamenou pohlavi) mi prijde pomerne lacine a nedustojne vuci velikosti Tve osobnosti :-))) jinak nejsem az tak pruderni, jak by se mohlo zdat, dokonce mam nastudovany cely (skutecne tlusty) katalog Erotic city, takze me asi maloktera pomucka prekvapi :-D ale to nic nemeni na mem presvedceni, ze tyhle prasarnicky se nas dvou tykat nebudou...Spatnou karmu mozna mam, ale treba bude Tvuj stastny den a necham Te vyhrat, abych se tzv. ocistila :-) se mnou nikdy nevis, na cem jsi...kdy myslim neco vazne a kdy se jedna o ironii ci legraci...nekdy to totiz ani sama nevim, ale bavim se, jak druzi jsou nuceni nejak reagovat a tapou, premysli, taktizuji, svadeji...snad to do toho ctvrtka bez Tebe vydrzim :-D

      Vymazat
    7. Ale no tak ... teď vyloženě podceňuješ můj intelekt. To ses dotkla mé ješitnosti! :-)

      Vymazat
    8. myslim, ze to nebude tak hrozny :-D minimalne budes mit osobni moznost mi to vratit.... a i s uroky ! :-) T.

      Vymazat
  8. Josefe máte pravdu, je to tak trochu rozporuplné.
    Ale na druhou stranu - všechny normální slečny, které hledají vztah, se Kolíka bát nemusí, jsou z obliga. Pan Kolík jde po holkách, které mají v profilu loga LV, vystrčené zadečky a výstřih proklatě nízko, většinou s make-upem, který by zakryl i graffiti na betonové zdi a se zájmy jako jsou luxusní vozy, nakupování, dobré restaurace...

    jak bych to tedy shrnula vlastními slovy? na každé zboží je svůj kupec.

    A normální ženy, hledající normálního muže, co mají normální profily a fotky, se opravdu nemusí bát... IHMHO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je také otázka kolik těch normálních žen na seznamkách vůbec je. Ten Kolíkův typ to je hlavně ve větších městech každá druhá mezi 20 a 30.

      Vymazat
  9. No, Kolika se "bat" nemusim, ale vlastnse se potvrzuje, ze seznamky cim dal vic slouzi primarne zabave nez hledani vaznejsiho vztahu ;-)

    OdpovědětVymazat