Počet zobrazení stránky

sobota 10. března 2012

Pozvánka pro pedofila aneb další vedlejší produkt projektu Zlatokopka

Jak tak lovím ve vlnách různých seznamek, začalo se na můj vyšperkovaný profil lepit poměrně velké množství svobodných maminek a to dokonce ještě předtím než jsem stačit přidat fotky. Některé z nich jsou atraktivní a sympatické ženské, ale tohle zrovna není moje cílová skupina. Nechápejte mne špatně. Do téhle skupiny se vůbec nechci navážet, protože za jejich stav může bohužel určitě z nějaké větší či menší části jejich mužská polovička, která se neuměla postavit čelem k věci zvané otcovství a rodina. Podle mne je v pohodě když je muž děvkař a použije co se hýbe, ale zdrhnout od malých dětí … takovej chlap je u mne srab a slaboch. Překvapilo mne kolik je na seznamkách svobodných maminek s opravdu malinkejma skřítkama. Ale ženský a hlavně maminky teď pro vás. Proboha přemýšlejte trochu! Vždyť ty profily jsou jak otevřená pozvánka pro pedofila. Matýsek na nočníčku, Klárka při koupání ……. co tedy vlastně hledáte? Já chápu, že asi hledáte hodného muže a otce rodiny. Troufnu si tvrdit, že kromě pedofilů žádný normální chlap nechce být prioritně otcem cizího dítěte. Když už tedy muž hledá opravdu ženu pro život, chce určitě milenku, přítelkyni a pak časem třeba i matku pro své děti. Hledejte muže, partnera, milence přítele a pak teprve vhodného otce. Chápu, že vy potřebujete hlavně toho hodného otce, ale k tomu se propracujte postupně. Na prvních pár schůzek si sežeňte hlídání, dejte se dohromady a vyrazte si jako atraktivní žena, ne jako utahaná maminka. Pokud to už máte v hlavě trochu srovnané daného muže po pár schůzkách odhadnete a uvidíte co dál. Do profilu si dejte nějaké normální foto vás jako atraktivní ženy, klidně dejte i jednu fotku s dítětem. Ale nechápu profil, kde maminka hledá vážné seznámení, přičemž má v profilu 71 fotek své ratolesti a jednu takovou nenápadnou svojí, sakra ženský kdo asi na takový profil bude psát? To už si tam dejte raději ty fotky zadečku v tangách

Kolík

2 komentáře:

  1. proč pedofilové pracně prolézají profily, když mají mimibazar? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale nevím jestli přes mimibazar lze domluvit rande stejně tak dobře jako přes seznamky :-)

      Kolík

      Vymazat