Počet zobrazení stránky

úterý 3. dubna 2012

další způsob, jak lze pohřbít vztah.

Chtěla bych Vám představit jeden případ, který jsem nedávno řešila v poradně, protože je to velmi typický příklad, kdy se rozpadá vztah dvou lidí, kteří se mají rádi. Není to zas tak obvyklá situace, ale spousta z vás se jistě po přečtení v této situaci pozná.

Slečna je milá, mladá holka, která je společenská, komunikativní a veselá. Má ráda zábavu a pozornost, jako každá. Seznámila se před několika lety s klukem, který jí velice zaujal a po čase byla obou stran láska, začali spolu chodit a později se stali nerozlučným párem.

On je mladý hodný kluk, který jí má opravdu rád a pomáhá jí, nyní spolu i bydlí a o všechno se starají společně. Jediný jeho problém je, že má koníčka. A ne malého. Je automechanik a veškerý volný čas tráví na dílně a ona je tam s ním. Není zas tolik zapálená do aut, ale pochopila, že je to jeho zájem a pokud chce být s ním, musí něco obětovat. Tráví s ním na dílně mnoho času, i když by si určitě našla jinou a lepší zábavu. Už několikrát naznačovala, že se její přítel zezačátku choval jinak. Vozili se po výletech, zval jí do kina, podnikateli aktivity pouze sami dva. Ale už je to dávno a ona si vždycky posteskne, jaké to bylo skvělé. Má jí rád, ale po svém. A ona to ví, že jí má rád. Ale…

Jejich vztah je po pár letech pořád stejný. Drží se zamilovaně za ruce, pořád se objímají a tulí se k sobě v restauracích ,pomáhají si. Nyní bydlí spolu a starají se o všechny životní starosti společně. Je tu jeden háček. Chybí jí jako ženě pozornost…

Po pár letech společného chození si začala hledat pozornost jinde a začala se kamarádit s muži. Začala si brát to, co jí ve vztahu zkrátka chybí. Je to velmi charismatická slečna a točí se okolo ní ostatní muži. A ona to ví. A tu pozornost si zkrátka hledá u svých obdivovatelů a je jí jedno, zda je ten její ctitel zadaný či ne. Se svými mužskými kamarády podniká různé výlety, nechává se od nich zvát na kávy a večere, pomáhat, píše si s nimi rajcovní sms a provokuje je. Chce být zkrátka ve středu pozornosti, které se jí nedostává. Tím pádem svůj volný čas začala trávit s „kamarády“, kteří se okolo ní točí a dobře ví, že jim není jako žena lhostejná. Udělali by pro ní první poslední a ona to ví. Ale svého přítele miluje a neopustí ho. Jen si chodí pro to,co jí chybí, jinam. A co je na tom nejhorší? Ono mu to je lhostejné, že tráví čas s cizími muži a jelikož o své povaze nejspíš ví, toleruje to.

Myslíte, že takový vztah má budoucnost? On je na ní opravdu milý a když má problém, pomůže jí. Ale po sexuální stránce jí bohužel také nestačí. Na večeři jí nepozve, do kina nechodí, nepřinese jí dárek ani květinu. Dává veškerou svojí energii svému koníčku. Pořád tráví čas pouze mezi kamarády a sami nebyli nikde roky.
První myšlenka mně napadla pochopitelně jako vás – to je ale mrcha proradná. Když se na to však podíváte z jiného hlediska, zjistíte, že té holce zkrátka něco chybí. Říká se, že žena je jako květina. Pokud jí nebudete zalévat, začne pomalu ale jistě uvadat…

Co říci? V tomto případě jsem tedy usoudila, že on se musí změnit. Ona je přece žena a potřebuje přeci vědět, že o ní muž stojí. Co když jí někdy vezme ven, na výlet, přinese jen tak květinu a pozve do kina, kde budou sami. Ona je člověk, který tu pozornost vyžaduje a potřebuje ke svému životu. Každý jsme přeci nějaký a ženy jsou na pocit být milovaná obzvláště citlivé. Máme to zkrátka v genech a nikdo to nezmění.
Pokud on změní přístup k ní, věřím, že nebude mít problém se přestat stýkat s jinými, u kterých si hledá, co jí chybí. Je tímto chováním ve společnosti přátel známá jako krutá lamačka srdcí, ale jen díky tomu, že jí ve vztahu zkrátka něco chybí. Jelikož je charismatická, o muže nemá nouzi. A ona bere to, co je jí nabízeno… a kdyby to nabízel její přítel, brala by jistě několikrát raději. To mi věřte.

Zamyslete se, zda tu stejnou chybu neděláte i vy. Zda jste ke svému partnerovi pozorní a dáváte mu najevo, že o něj stojíte. Jakkoliv. Každý vztah má svoje rituály a jiné způsoby, jak si dávají najevo lásku. Dělejte to častěji, je to jako úsměv. Nic nestojí a zahřeje….

26 komentářů:

  1. No nakousla si jen tak lehce to, že v sexu jí také nestačí, to může být ve finále ještě horší než všechno ostatní a zlepšenou pozorností z jeho strany tohle nespraví. Pokud jí nestačí v sexu je otázka kdy najde někoho kdo jí uspokojí a je jen otázka času než ten dotyčný jí uspokojí nejen sexuálně, ale vezme jí na výlet, do kina atd. Tady pak přijde zlom kdy pro ní setrvat v předchozím vztahu už nebude mít žádný smysl. Ženská bude uvažovat do budoucna i z hlediska toho kdyby si pořídili dítě. Myslím, že souznění v sexu, společný pohled na svět a podobná inteligenční úroveň jsou základy zdravého vztahu. Tohle všechno na nějakou dobu příroda dokáže přebít určitou chemií ta ale dříve nebo později vyprchá a pokud nenastoupí tohle ostatní vztah se rozpadne a to zná asi každý z nás říká se tomu také růžové brýle ne? :-) Docela dobrý je, když si dlouhodobě nastaví partneři nějakou aktivitu kterou dělají společně a třeba pravidelně, tenis, squash, golf nebo Švédskou hru lásky :-D Prostě cokoli při čemž spolu budou trávit čas. Každej vztah se musí svým způsobem pěstovat a pokud jeden z partnerů jakoby nemá čas tak druhý partner si dříve nebo později najde náhražku a to je začátek konce vztahu.

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych neoperoval tím, že jí má nebo nemá stačit v sexu - to, že u člověka se po 5-7 letech (kdy už by oficiálně potomstvo by bylo schopno se o sebe postarat) vztah dostává do fáze dekadence (po předchozí fascinaci a konzumaci) a páry to řeší různě: ty, co si ještě pořád namlouvají, že vztah má stát na sexu, se rozcházejí. Ty poučené se s tím, že už po sobě milostně netouží, prostě smíří a užívají toho, o čem někteří dělají, že neexistuje: milenců a milenek. Myslím, že dotyčná by si měla rozmyslet, nakolik si svého partnera váží jako partnera - a pokud o něj stojí, pokusit se promluvit si o tom, jaké si dají pravidla a mantinely. Neměla by mu pořád stát za zadkem. Mohla by mu ukázat, že ona taky je schopná (a měla by být schopná) mít své koníčky a zájmy, kterým se sama věnuje - to by mu mohlo "zapěnit krev" a přimět ho k tomu, aby nebyl jen v dílně, ale promyslel, kam by se mohlo na výlet do kina... Každopádně taková "idyla", jako na začátku vztahu, tedy fáze fascinace, to už nebude nikdy - jedině s někým jiným, s milencem...
    A rozumný člověk myslím nepotřebuje střídat partnera, toho spolehlivého člověka, kterého dobře zná, jen pro nějakou chvíli libého chemického zážitku v podobě růžových brýlí zamilovanosti. Protože ví, že takovou zamilovanost si lze "odžít" i s milencem/milenkou.
    Viz legendární článek http://pallotto.blog.idnes.cz/c/47290/Lidi-nejsou-labute-pragmaticky-pohled-na-neveru.html

    Pavel Růžička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tady bych s úspěchem oponoval. Osobně jsem zažil vztah kdy sex ani po 5 letech nebyl rutina je to hodně o absolutní otevřenosti a štěstí na "ideální" partnerku, která ti přesně sedne což je hodně vzácná záležitost. Pak se stávaj paradoxní situace, že oba partneři touží po stejné uchylárně, ale protože mají mezi sebou zábrany najde si to každý milence/milenku. U ženských jsem si všiml jedné docela dost zásadní věci, celkem hodně se jich neumí zabavit samo. Neumí si najít něco co budou dělat s kamarádkou tak jako to dělají muži. Na zábavu si prostě najdou jiného muže, který s nima samozřejmě nesdílí čas pouze pro jejich modré oči což si většina z nich nechce připustit :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. No ano, ty přírodní zákony nejsou dogma, ale řekněme, že to, si partneři sedí i po tak dlouhé době, je výjimečné - a když se to podaří, jo to je sakra dobrý. Ale málokdo má to štěstí. A nepomůže ani křesťanská víra - ti lidé pak kolikrát na sex úplně rezignují (bojí se najít si milenku). Důkazem budiž omleté vtipy jako "to je jak manželství po 40 letech" nebo "V manželství si zasouložíš, i když nechceš" :)
      Ano, to s těmi zábranami/uchylárnami, s tím souhlasím - jak mám k někomu respekt, obtížně se před ním předvedu jako "zvířátko" - ale myslím, že se to lepší, lidi se učí čím dál víc o těch věcech mluvit a učí se sex oddělovat od ostatních součástí života.
      To s tím neuměním se zabavit - myslím, že to nedělají pouze ženy, dělá to vždy ten partner, který je určitým způsobem závislý, chybí mu sebevědomí a leckdy vychází z předpokladu "tak, už mám jako ten vztah, tak už jsem jako někdo lepší a teď si můžu sednout na zadek a vše ostatní se udělá samo".
      Asi není špatným trikem zde napomoct - navést ji(jeho) k pozvání kamarádů/kamarádek, vytáhnout ji(ho) do společnosti - a případně doufat, že tam objeví spřízněnou duši,kamaráda,milence avšak nutno u toho jasně dávat najevo, že JÁ vím, kde jsem doma, kam patřím, a kam se je záhodno po všech záletech vrátit (jako se vrátí pes, který není trvale na vodítku a zdrhne jen tehdy, kdy TO opravdu za to stojí - a ne jako ten, který na vodítku je uvázán a zdrhne při nejbližší příležitosti, i když je to ta zrovna nejméně vhodná...)

      Pavel Růžička

      Vymazat
    3. No Pavle já si myslím, že tyhle vztahy s milencema moc nefungují. Podle mých zkušeností drtivá většina žen obtížně odděluje sex od citů a v dlouhodobém horizontu ještě obtížněji, takže když si tvoje ženská najde milence v podstatě v něm časem najde nový vztah a ten původní dříve nebo později opustí. Milenka je určité řešení více méně spíš pro muže a i tady jen dočasné, je totiž otázka času kdy se milenka bude chtít stát tak nějak partnerkou nebo kdy to celé praskne. Samozřejmě určitá skupina lidí provozuje něco jako otevřený vztah kdy si tak nějak tolerují vzájemně jiné sexuální partnery. Znám páry, které to zkoušely ale dlouhodobě to neklapalo. Většinou ten vztah opustila ženská s jedním ze svých sexuálních partnerů ze kterým to bylo prostě lepší po všech stránkách.

      Kolík

      Vymazat
  3. Jojo, 'tady mne máš a bav mě'.. ten vztah pohřbívá ona, ne on.

    OdpovědětVymazat
  4. @ Kolík:
    "U ženských jsem si všiml jedné docela dost zásadní věci, celkem hodně se jich neumí zabavit samo. Neumí si najít něco co budou dělat s kamarádkou tak jako to dělají muži."

    Tak to je bohužel pravda, není to sice tak u všech, ale je to často k vidění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milí páni, zažila jsem tohle jako žena přesně v opačné formě. Mám kamarádky, mám své zájmy, ale i příteli jsem věnovala většinu času. On však po mně chtěl, abych mu věnovala čas téměř veškerý. Nedokázal se zabavit sám, kamarádi ho nebavili, vlastní koníčky kromě práce neměl. Došlo to až tak daleko, že jsem se s ním cítila jako v kleci. Žárlil na moje samostatné aktivity a dokonce i na kamarádky.
      Myslím, že tohle není záležitost pohlaví.
      Na druhou stranu narážím na chlapy, které ženská s několika zájmy a potřebou mít občas čas sama pro sebe docela děsí.
      Tak jak to tedy je? Ta rovnováha ve vztahu je sakra těžká :)

      Vymazat
  5. ano, souhlasím. spousta žen se hlavně bojí být sama, proto zůstávají v nefunkčním vztahu. a vyšší level je, že se bojí odejít z dlouhodobého vztahu do jiného, protože se bojí, že ten nový vztah zkrachuje. Já tohle nechápu. Já spíš mám problém se o svůj život rozdělit a většina chlapů odpuzuji tím, že toho mám hodně a dělám věci, co jinak spousta žen nechce nebo nemá potřebu. A chlapská ješitnost je zkrátka ješitnost. Přiznejme si, spousta mužům v České republice stále dělá problém mít vedle sebe rovnocennou partnerku.

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavne spousta zen zustava v nefunkcnich vztazich proto, ze zkratka nemaji kam jit, protoze samy by se neuzivily udajne...to jsou tzv. zavislacky, ktere, kdyz uz partnera opusti, tak jedine kvuli jine "jistote", ktera se jich zase ujme...mam kolem sebe nekolik zarnych prikladu, misto toho, aby na sobe dane slecny pracovaly a mohly tak byt sobestacne a mit v poradku sebevedomi, tak se povesi na krk partnerovi...maji sice na prvni pohled vsechno a bez namahy, ale ve skrytu duse jsou nestastne a nevi samy, co se sebou, protoze jsou casto odsouzeni na milost a nemilost sveho partnera, ktery je vydrzuje...takovym slecnam neni co zavidet, protoze ten tzv. blahobyt maji vykoupeny vlastni dustojnosti a casto jsou nucene provozovat takove veci, na ktere bych ja osobne nemela zaludek...ale kazdy strujcem sveho stesti...a komu neni radno, tomu neni pomoci :-) Tecka19

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy musím přiznat, že ta předatava jak to vykupují vlastní důstojností a představy těch prasáren na které nemáš žaludek mne malinko vzrušily .... asi si takovou slečnu pořídím :-D

      Kolík

      Vymazat
  7. @Seznamkova kralovna:

    Jesitnost je sice jesitnost, nicmene treba pro mne rovnocennost partnerky (at uz jde o inteligenci, vzdelani, pohled na svet, praci,zajmy a traveni volneho casu apod.) bodem klicovym a mozna prave proto mam fakt problem takovou zenskou najit. Nestojim totiz o privesek, ale o PARTNERKU. Jenze kde nic neni, ani smrt nebere:-(

    @Tecka19:

    Jojo, souhlasim...jiz delsi dobu tvrdim, ze pohyb naproste vetsiny zen mezi vztahy jednotlivymi pripomina pohyb opice na strome. Opice se totiz taky nepusti jedne vetve dokud se pevne nedrzi nejake jine:-)
    Az na par vyjimek potvrzujicich pravidlo jsou kolem mne slecny, ktere v podstate od stredni skoly nebyly samy! Pokazde kdyz si stezuji na toho sveho, a ja reknu, at jsou nejakou dobu samy a vse si ujasni, tak nejcastejsi odpovedi je variace na vetu "Kdyz ja bych to uz snad ani neumela". No to se na mne nezlobte, ale to je podle mne proste na par facek! A to stejne je, ze jednodusee nevydrzi bez toho sveho...kdepak cist si knizku, pustit si muziku, nebo se jit projet na kole...porad prilepene na nej...presne jak nekdo napsal vyse "tady mne mas a bav mne":-( No co pak s takovou zenskou, proboha? Vzdyt to je ekvivalent ditete predskolniho veku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ... některý ženský to fakt lehký nemaj. Mám kamarádku co pracuje v tom managementu jedné velké firmy a když se seznamuje někde v klubu raději říká, že prodává květiny. Když řekne co doopravdy dělá průměrnej chlap si představí její šestimístný měsíční plat a dojde k závěru, že kromě jednorázovky jí nemá co nabídnout. Záleží pak co nabízíš a co požaduješ :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Mno, lehky nelehky...osobne jsem toho nazoru, ze to maji zensky o neco snadnejsi nez muzsky. Treba...nevim jestli je mezi muzskejma tak rozsirenej fenomen zlatokopectvi...

      LOL...i kdyz LOL...mozna je to spis smutny. Ale zase, pokud se nejaka top manazerka seznamuje po barech, tak si za to nejspis tak trochu muze sama, protoze tam skutecne najde prevazne "prumerny" muzsky. Otazka je, zda takoveho hleda, ci ne. Pokud ano...tak v tom jiste jiz tak nejak umi chodit...no a pokud ne, tak je asi neco spatne. Protoze co si budeme povidat, proste patri svy k svemu. Predpokladam, ze ma vysokou skolu, prirozenou inteligenci, ctizadost, tah na branku a tomu odpovidajici kamarady, zaliby apod. Nedovedu si predstavit takovou zenskou ve vztahu dejme tomu se zednikem (a tedka nic proti zednikum proboha). Pouze vychazim z toho, ze po par letech se z manzelky/partnerky nestave nic jineho nez "tlustej kamarad" (a z chlapa samozrejme taky)...a pak je prave nutna kompatibilita v tech vyse uvedenych otazkach...proste si ti dva musi umet "povidat". No a pokud jsou to dva jedinci extremni, skutecne to nefunguje...potvrzeno na mnoha pripadech v mem okoli, kdy byvale spoluzacky z VS, chodily uz od stredni skoly dejme tomu s automechaniky apod. proste se to postupne rozsypalo jako domecek z karet...nastesti az na jednu vyjimku ve vsech pripadech drive nez prislo dite, takze se to dalo celkem kulantne ukoncit.

      Vymazat
    3. Já bych to tak nepodceňoval, do nějakého příjemného baru si občas vyrazí rád každej, chudej, bohatej, chytrej, blbej :-) Celkem podle svých zkušeností musím říct, že v nějakém pěkném baru nebo klubu jsou šance narazit na něco zajímavého mnohdy lepší než na seznamkách. Zatímco na seznamkách píše pěkným babám desítky magorů denně, takhle v baru za ní přijde málo kdo :-)

      Kolík

      Vymazat
    4. Ja to nepodcenuji, spis jsem to mel na mysli v pripade nejakeho vaznejsiho vztahu.

      Jinak ja jsem asi teda vyjimka, protoze bary ani kluby mne nelakaji...piju totiz jen vyjimecne a muj hudebni vkus se taky znacne lisi od tamejsi produkce. Osobne jsem spise kavarensky povalec:-)

      Ale souhlasim s tim, ze na nejake webove seznamce zenskou jiste otravuje vic zoufalcu nez v nejakem baru...ovsem zase neni tak snadne je ignorovat, jako po tom netu.

      Vymazat
    5. Ja do baru uz nechodim....nevim, cim to je, ale posledni roky me v nich nikdo neoslovi...(a vazne to neni tim, ze bych byla nejake strasidlo nebo se chovala nejak nepristojne)...asi pusobim dost nedostupne (aspon teorie mych znamych)....spousta chlapu sice cumi, ale tim jejich veskera iniciativa konci...a kdyz me tam nahodou nekdy nekdo oslovi, tak je to bud cizinec (a ja misto zabavy zpituju svedomi, ze jsem se mela ve skole vic ucit anglictinu a je mi stydno za svou omezenou slovni zasobu ) a nebo nejaky totalni opily uchyl, ktery evidentne nema co ztratit a je mu vsechno jedno....za to se mi celkem osvedcilo se seznamovat na D1 :-D v kolonach, kdy ostatni ridici hledi na ty vedle jedouci, popr. se kockuji v ramci predjizdeni a pak si naznaci, ze zastavi na benzince...taky jsem se jednou seznamila v aute pri cekani na zelenou na krizovatce a nedavno jako chodkyne na prechodu, kdy me poustel ridic v aute...ale nejlepsi na seznamovani byly me ridicske zacatky, kdy jsem vsechny pany na ulici nebo v podzemnich garazich nakupnich centrer prosila, aby mi zaparkovali a posleze i vyparkovali, pripadne na benzince natankovali, protoze ja to jeste moc dobre neumim :-D nikdo neodmitl !!! a kdyz mi z auta vytekl olej (po predchozim protrhnuti vany) v jednom nakupnim stredisku, tak kolem me litalo tolik chlapu, jak nikdy...jeden zjistoval problem, druhy mi vyrizoval pojistovnu, dalsi informoval garazmistra a dalsi zarizoval odtahovku :-) Tecka19

      Vymazat
    6. Tak seznámit se dá prakticky kdekoli, člověk musí bejt jen dostatečně sebevědomej, drzej a případně výřečnej :-) U těch aut je to jak kdy lidé jsou často nervózní ... já s tím třeba až tak dobré zkušenosti nemám. Častokrát už jsem se ale seznámil od supermarketu po kavárnu fakt všade možně (asi před dvěma měsíci jsem šel na večeři s holkou co mi prodávala květiny pro máti k svátku :-), akorát tedy nedoporučuji se seznamovat v sexshopu a v bance s obsluhou, důvody jsou prosté v sexhopu vypadáte vždycky jak uchylák ... když nakupuje třeba takové věci jako pouta a důtky atd. a v bance zase obsluha vidí na účet, takže vlastně nevíte jestli si akorát nespočítala, že jste dobrá partie ;-) Vždycky když jsem u té své bankéřky tak se tak divně červená a je hrozně nervózní nikdy nevím jestli mi hrozí 10 milionů exekuce nebo se jí líbím :-D

      S tím barem existuje takové nepsané pravidlo, že kdo sedí sám na baru chce se seznámit nebo alespoň přivítá společnost. Tady v ČR to není moc běžné, ale v zahraničí, hlavně na západ od nás a zejména v USA je to naprosto běžná záležitost a v seznamování to funguje velice dobře. Jinak Tecko19 když se ti nějakej chlap líbí tak můžeš klidně převzít iniciativu. Sice to působí trochu zvláštně ale proč ne :-) Mám kamaráda takového typického vysportovaného hezounka a s tím se mi občas stává, že se k nám ženský v baru nebo klubu prostě přidají tak nějak samy od sebe ... docela by mne zajímalo jestli to dělají jako muži ... "Hele kámo já beru támhle tu dlouhonohou blondýnu a ty zabavíš tu její ošklivou kamarádku, příště si to zase prohodíme!" :-D

      Vymazat
    7. Jinak já do barů chodím rád, vzhledem k tomu, že piju co teče kromě asfaltu, protože ten teče pomalu :-) Dávám přednost pěkným klubům s atmosférou. O víkendu jsem byl v jenom fantastickém ve Vídni :-) Chlastat doma to už mi přijde jako poslední stádium alkoholismu a když chce člověk někoho potkat prostě nemůže sedět na zadku doma :-) Samozřejmě docela dobré jsou i různé zájmové aktivity, teď třeba hodně moderní lezení po stěnách, squash, golf tam se dá také seznámit celkem v pohodě. Akorát člověk musí dávat bacha na hubu, jednou jsem se kamarádem hádal na záchodě kdo z nás přefikne tu ošklivější a kdo tu hezčí, až jsme si hodili korunou. Jenže ono to nějak bylo slyšet ven a takovou facku jsem snad nedostal ani od máti když jsem jí v pubertě ze strany oznámil, že z ní bude babička :-)

      Kolík

      Vymazat
    8. To tecka 19:
      Tak to máš docela štěstí, že jsi s těmi svými řidičsky neumětelskými taktikami nenarazila mě.
      Mě nějaká nanynka oslovit jestli bych jí nezapaekoval auto nebo dokonce nenatankoval, tak jí s úsměvem odpovím NE, máš jezdit huso hloupá metrem, když to neumíš

      Vymazat
  8. První myšlenka mně napadla pochopitelně jako vás – to je ale mrcha proradná.

    Má první myšlenka byla, že on je hlupák, protože svým chováním pohřbívá jejich vztah. Jak dlouho ji může bavit koukat se, jak její přítel opravuje auta? Vztah se nedá udržovat jen setrvačností, když na něm nepracují oba, půjde zákonitě do kytek.
    Zkoušela mu ona říct, co by si přála?

    Souhlasím s Kolíkem v tom, že je důležitý nejen duševní a intelektuální soulad, ale i sexuální, a dá se pracovat i na tom, aby vydržel i dlouhodobě, Pavle.

    Co se týká (ne)schopnosti zabavit se sama, za sebe musím říct, že já umím být sama, a umím si to užít. Velikonoce mám v úmyslu strávit v posteli, kam si nanosím všechy své oblíbené knihy a léta staré časopisy, a číst si oblíbené pasáže a články, které už znám zpaměti. Taky mám v plánu pouštět si oblíbenou hudbu a filmy a kdyby mě to přestalo bavit, tak mám vyhlédlé nějaké výstavy.
    A běda tomu, koho potkám dřív než v úterý...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková škoda, Velikonoce!!! Ty nejkrásnější a nejšovinyčtější svátky v roce!! Když ženská nedostane pomlázkou na holou tak uschne to nevíš? :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Jsou i jiné (pohanské) tradice zabraňující uschnutí a mnohem příjemnější;) Ale ty by asi ve Vatikánu neprošly. A všem jsem zatrhla už dost dávno, aby mě vypláceli pomlázkou:D

      Vymazat
    3. No tak jestli myslíš milování pod rozkvetlou jabloní tak to možná Vatikán zatrhnul, ale praktikuje se to určitě hojně ... pokud to počasí umožní a je fakt, že to tě od uschnutí může zachránit ... nebo je to jen líbání ... teď si nejsem jistej :-D

      Kolík

      Vymazat
  9. Četla jsem o milování se na poli, aby se zajistila úroda a plodnost, ale možná by to zabralo i pod tou jabloní:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si musím zapamatovat až zas pojedu pařit za holkama někam mimo město ... všechno bude vlastně v zájmu dobré úrody :-D

      Vymazat