Počet zobrazení stránky

pátek 20. dubna 2012

Adam (30) aneb "kamarád také rád"

Mám skupinku kamarádek, se kterými se pravidelně scházíme večer na vínko. Mezi naše kamarádky se přimíchají občas i různí kluci, co se někde vždy najdou. Tím pádem to obvykle dopadá tak, že jednou do měsíce se u jednoho velkého stolu sejde cca 15 lidí a bavíme se, popíjíme vínko či koktejly a máme příjemný večer. V této společnosti jsem poznala Adama…

Adam je obyčejný kluk, který se kamarádí převážně s holkama a je vidět, že jim rozumí. Ví co chtějí, zná jejich potřeby a je velmi znalý. Je sám a pokaždé jde na akci s námi. Přidal si mne po prvním večírku na facebook a občas jsme prohodili vzkazy na téma, které jsme měli společné. Nikdy jsem v tom neviděla náznak žádného balení, ale tak nějak jsem tušila, že to zkouší všude, kde je to možné.

Poslední večer si již sednul vedle mne a začalo to nevinnými fotkami, pár náznaků k sexu, které jsem brala jako humor. Odpovídala jsem mu se stejnou dávnou ironie a myslela si, že si dělá legraci. Doufala jsem, že z mých odmítavých pohledů a z chladnějšího přístupu odhadne, že u mne nejspíš se sexem nepochodí. Ani ten druhý.

Najednou mi začali přistávat od něj panáky a bylo jich čím dál, tím více. Přidal se pak i další kamarád, který se snažil mi také kupovat pořád nějaký drink, i když jsem jasně dávala najevo, ať si za ten drink nic neslibují. Asi se chlapci na mně domluvili..

Celý večer tedy probíhal v duchu, že okolo mne seděli dva muži a hučeli do mě z obou stran. Poté se nejspíš domluvili a jeden tomu druhému vyklidil pole. Já se bavila tím, že jsem sledovala jejich vítězné výrazy a gesta typu nenápadných herd do zad Adamovi a mrknutí od jeho kamarádů s jejich pocitem, že to nevidím . Já jsem seděla u baru, pila si svoje drinky a lehce se usmívala. Pozorovala jsem kohouty na smetišti, jak se perou o kořist. A smála jsem se do své skleničky s Cuba libre.
Když už jsem měla dost, řekla jsem, že se loučím. Pochopitelně jsem zaznamenala zklamaný výraz obou pánů, ale ani to nepomohlo. Když jsem odešla, začali mi chodit sms zprávy typu počkej, já půjdu s tebou, přijedu teď taxíkem kamkoliv – jen řekni adresu. Můj mobil neustále pípal a vyzváněl. Jednoslovné odpovědi typu NE ,NECHCI, JEDU DOMŮ nepomáhaly, tak jsem se vysprchovala, vypnula si telefon a spokojeně se šla natáhnout do postele :)

Nevím, zda působím lacině či muži to na mně zkouší, ale já už jsem proti barovým šílencům celkem vytrénovaná a otrkaná. Klukům bylo jasně naznačeno, že nic nebude, ale přesto je to neodradilo. Vina se necítím a to, že byli zklamaní, není nejspíš moje chyba.

Dám mužům jednoduchou radu – pokud uvidíte, že vás holka ignoruje, vaše sexuální poznámky vrací s ironií zpátky a na doteky odtahuje ruku, nekupujte jí další panáky. Opravdu, pokud chcete ušetřit, či vás ta holka zaujala více než oběť pro vaše sexuální uspokojení, kupte jí radši kytku a pozvěte jí do kavárny. Třeba vám takhle dá radši a vy si užijete více, než si dotáhnout opilou holku z baru a klátit jí na chodbě paneláku ve stavu, kdy je jí všechno jedno.

A pokud vás láká sex a i přesto chcete sbalit holku v baru na jednu noc, kupte jí prvního panáka a po jeho vypití jí na rovinu řekněte, co byste rádi. Pokud bude povolná a třeba náznakem souhlasí, v pořádku, můžete jí opíjet dál. Pokud však už z prvního drinku ucítíte náznaky toho, že s vámi v tu noc nepůjde a pouze si s vámi u toho panáka ráda pokecá, jděte se svojí peněženkou o stoleček dál.. Ušetříte a vyvarujete se trapasu. A hlavně – VYBÍREJTE SI SLEČNY, KTERÉ NA TYTO AKTIVITY OPRAVDU VYPADAJÍ.

9 komentářů:

  1. Ten dodatek mě pobavil. Vcelku by mě zajímalo, jak taková slečna vypadá.
    Nemohl by být příští článek o tom? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona si ráda užije skoro každá, ale jednou mi kamarádka říkala, hele když do pekla tak na pořádném hřebci ať to stojí za to, takže pokud člověk není šmudla, ale hřebec zlomí každou druhou ;-) Akorát pak ráno až uslyšíte obligátní větu: "Já tohle, ale normálně nedělám" tak jí řekněte, že vy samozřejmě taky ne ;-)

      Kolík

      Vymazat
  2. která na to vypadá? tak to je snad zřejmé - značková kabelka s viditelnými logy, výstřih ze kterého jí leze podprsenka, zmalovanost a slepičí kamarádky. sedí u baru a kouká po okolí a hledá někoho, kdo jí ten drink koupí

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je jak cira fikce...jinak dovetek taky moc nepobiram...

    OdpovědětVymazat
  4. Ale jo, jděte se podívat takhle v pátek nebo sobotu večer do nejbližšího klubu a určitě najdete minimálně jednoho zoufalce (ženy jim říkají sponzor), který se snaží získat přízeň nějakým tím drinkem. Jestli s vámi holka ještě tu noc půjde nebo ne záleží na mnoha faktorech. Základem všeho je chemie. Pokud to v sobě máte dokážete podle neverbální komunikace vašeho protějšku odhadnout jestli vůbec má smysl v něčem pokračovat. Sexuální narážky můžou fungovat přes SMS nebo eMailem, ale na živo je lepší s tímto být opatrný a sexuální narážky vyměnit spíše za dotyky. Nejdříve letmé dotyky ... pokud je odtažitá a je to pro ní evidentně nepříjemné zkuste štěstí raději jinde. Poznáte to i podle toho jak moc bere váš humor jestli se srdečně směje vašim přiblblejm historkám a tak podobně. Rozhodujícím faktorem je polibek. Pokud si myslíte, že to vyjde zkuste jí políbit. Pokud se nechá z počátku jen letmo, máte šanci ale bude to spíše běh na dlouhou trať a vážný vztah. Pokud to jiskří hodně a ona se vám na oplátku pokusí strčit jazyk do krku je možné, že ještě ten večer bude mít kalhotky u kotníků a vy budete u toho :-) Mno a pokud tohle nejste schopní rozlišit, nepoznáte jestli to půjde či ne a přesto chcete sexíček na jednu noc ... vezměte tak tisícovku až dvě a vyražte do nejbližšího privátu. Zahučíte tam cca stejně jako za ty drinky, ale úspěch je zaručen ;-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  5. Teda naflákat 3 hrubý chyby do 5řádkovýho odstavce, to chce fakt talent.

    OdpovědětVymazat
  6. Kolíku vy jste buď pohádkář, nebo panic :) Jestli je pravda, že s váma tatínek večeří v Moskvě máslový ryby z Japonska, pak nechápu, že nesouložíte každej den s deseti okresníma miss a místo toho hledáte na seznamce baťůžkářky... máte ňákej hendykep?? Jinak srandovní web, škoda, že už asi mrtvej. Michal

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj kdyby někdo chtěl zkusit seznamku
    http://www.ipropagace.cz/seznamka-edarling-cz/?a_box=nre8hc9w

    OdpovědětVymazat