Počet zobrazení stránky

čtvrtek 26. dubna 2012

Hororové rande čtenářky Romany


Je to tu. Mám se učit na státnice, ale jaksi se k tomu nemohu dokopat a tak trávím čas psaním. Nepředpokládám, že mne toto vynese do „světel reflektorů“, ale při dobré vůli a mé snaze zase trochu někoho pobavím a rozptýlím od učení či lovení partnerů na bezduchých místech, kterými seznamky bezesporu jsou (což neznamená, že je zatracuji).
Rozhodla jsem se tedy, že po eseji napíši i svůj vlastní zážitek, abyste si nemysleli, že tu pouze parazituji a přitom se nepodělím o své seznamkové historky. A tak přidávám svou špetku do mlýna seznamkového bláznovství dnešní doby i já... Původně jsem si myslela (alespoň jsem to předevčírem říkala svému výjimečně povedenému rande z badoo), že jsem se sešla asi jen 3x - 4x přes net (úmyslná lež to nebyla, to jsem si totiž pamatovala jen ta dobrá, či zcela extrémní setkání), ale zapojím-li svou paměť vskutku pořádně, vybaví se mi jich takových šest! (Ne, že se teď přihlásí někdo další a řekne, že se mnou byl na rande z netu!!!! Já si totiž už nikoho dalšího nepamatuji!)
Ale k věci.
Před pěti lety jsem přišla do Prahy, téměř nikoho tu neznala a hodlala to změnit. Nepotřebovala jsem primárně najít vztah, ale někoho, s kým bych občas něco podnikla a necítila se opuštěná. Nenapadlo mne tedy nic lepšího, než si dát inzerát na lide.cz a to včetně fotky. Přísahám bohu, od zveřejnění inzerátu se na mém emailu do hodiny objevilo přes sto vzkazů. Původně jsem z toho byla velice nadšená. Fakt síla! Říkala jsem si, že není možné, abych z takového množství něco nevybrala a tak jsem se pomalu pustila do čtení... Tím jsem ale rozjela něco jako nekonečný příběh. Romance pro křídlovku oproti tomu byla nic. Tolik básniček a oslavných ód na mou osobu?! Trubadúři 16. století by se mohli inspirovat. Ovšem těch nepovedených vzkazů se také našlo dost! Holku do pelechu na jednu noc ze mne ale žádný z nich udělat nedokázal. Být tam nějaký vysportovaný frajer, tak možná, ale Smolíček pacholíček.
Čtení bylo ve všech směrech netypicky, ale dobře stráveným večerem - smích střídalo rozhořčení a rozhořčení nadávky takové povahy, jaká mi není obvykle příliš blízká. V mém inzerátu stálo, že hledám pohledného a inteligentního kluka, který není lenivý atd. Jednoduše to měl být někdo na úrovni, ale přesto normální (přičemž v mých dvaceti jsem byla zcela nepoznamenaná jakýmkoliv vztahem a tak mé nároky nebyly nikterak vysoké, dnes by můj inzerát rozhodně nekončil dvěma řádky). Přesto mi chodily odpovědi od negramotů různých forem, blbů ještě různějších forem a naprostých zoufalců zcela bez formy. Krásný, či pohledný nebyl nikdo. Inteligentní by se mezi tou bídou našel, ale bylo mu třeba přes třicet a to pro mě tehdy bylo jako jít na rande s tátou. Nečekala jsem prince z pohádky, ale takovou bídu jsem taky nepředpokládala. Odpovědi jsem měla chuť přeposlat někomu vzhledem jako Ošklivka Katka a intelektem jako Paris Hilton. Inzeráty jsem postupně pročítala a s postupem času se stále více čílila sama na sebe, že jsem si ten „podělaný“ inzerát vůbec dávala. Mé ego bylo takřka nulové. A s odpověďmi jsem se také nenamáhala. Byly by totiž jedna jako druhá - "Zbláznil ses? Učebnice gramatiky jsi schoval v první třídě do koše a zrcadlo se ti rozbilo před x lety, když jsi zjistil, jak vypadáš, co?!" Jenže nejsem zlá a oni to taky jistě nemysleli zle. To já jsem udělala chybu, že jsem míru inteligence blíže nespecifikovala a pohled na krásu též neurčila jako obecně vnímanou formu vzhledu. A tedy, když si pak někdo o sobě myslí, že je fešný a nikdo mu to ještě nevyvrátil, pak fešný nejspíš bude! Prostě a jednoduše byla to zoufalost a čtení vzkazů nebralo konce...
Okolo půlnoci, po přečtení více než stovky vzkazů a s úspěšností 0% jsem tento proces ukončila s tím, že ráno moudřejší večera a šla na kutě. Po probuzení mne ale čekalo ještě větší překvapení. Mých sto přečtených vzkazů se během 6 hodin, co jsem si pospávala, rozmnožilo na neuvěřitelných 280 (třeba jste měl někdo víc, ale pro mě to tehdy bylo „dělo“)!!!! Mé nadšení však už moc pozitivní nebylo. Tohle jsem už prostě nebyla schopná pročítat. Řekla jsem si, že ten vyvolený musí být mezi padesátkou náhodně vybraných emailů (náhoda teda moc velkou roli nehrála, spíš nick emailu). Zbytek byl nekompromisně smazán a můj vzkaz ze seznamky s výrazem prohry odstraněn. Probírám se se stále zoufalejším pohledem v mých očích tou slavnou padesátkou a najednou to přišlo. Byl tam on! Mezi tou ranní náloží odpovědí jsem ho našla! Vyjadřování intelektuála, fotka naprosto úžasná. Hnědé vlnité vlasy, hnědé oči. Tělo více než fajn! Prostě „bájo“. Byla jsem tím vyjadřováním a jeho aktivitami tak ohromená, že jsem vůbec nečetla mezi řádky a signifikantní znaky, kterých bych si dnes všimla do půl minuty, jsem zcela přehlédla. Byla jsem tak říkajíc blbá. I když, jak se to vezme, bylo mi dvacet a byla jsem značně nezkušená, takže jsem psychologii lidské komunikace za mák nerozuměla.
Odpověděla jsem naprosto bez váhání a své nadšení ani trochu neskrývala. Vyměnili jsme si pár emailů a já se rozhodla jít štěstí naproti a s klukem, co hraje divadlo, na trumpetu a miluje kulturní život, se sejít. Byla jsem silně poznamenaná studiem střední školy - UMPRUM a tak pro mne byl umělec jasnou volbou (dneska bych umělci nedala hlas ani v komunálkách a i ze mě se stala normální holka). Umělci jsou až moc jiní…
Nicméně, den D se kvapem blížil a já byla více a více nervózní.
Pondělí před pěti lety a pátá hodina večerní se přiblížily a já čekala na smluveném místě – „pizza to go u masárny“. Vkus postrádající místo, ale co, mám pořád připomínat, že mi bylo dvacet, byla jsem téměř neposkvrněná randěním a ještě k tomu sotva znala Prahu a její krásy?!  Nebudu to stále opakovat, to si pamatujte!
Čekání bylo dlouhé, delší než kdy jindy. Pak to ale přišlo, vidím kohosi s nástrojem v ruce. Futrál na trubku to nebyl, byla to kytara, no to vám byl šok! Miluju trumpetisty, ne kytaristy, pomyslela jsem si. Co Teď?! Utéct, nebo mu dát facku se slovy, že se s lháři nescházím?! Nebylo úniku… Ale ne, dělám si legraci! Větší šok pro mne představovala jeho výška, přesněji tedy malost! Já koza se ho nezeptala, kolik měří – první signifikantní znak. Nezeptala jsem se ho ani na to, zda nemá nějaké normální fotky?! Ale, koho by to napadlo?! Měl fotku, na které vypadal na dobrých 185 a jako sám Enrique Eaglesias! Jenže, jak to tak bývá – fotky jsou klamné a denní světlo je potvora. Můj vysněný měl nakonec jen 166cm a Enriquovi se podobaly jen jeho paty!!!! Otřesné! Jak jsem mohla být tak hloupá?! Uvěřila jsem mu jeho krásu na základě toho, že nafotil jeden vizuál pro Vodafone, tehdy Oskar, kam se náramně hodil a kde vypadal po retuši jako lamač dívčích srdcí! A co hůř, já měřím 173 a můj partner musí mít minimálně 182! Přiznávám, chtělo se mi tehdy plakat. To zklamání pro mne bylo strašné. Chápejte, první rande -  očekávání od takové schůzky má jistě každý úplně jiné, dotyčného – dotyčnou si díky skvělým zprávám zbožštíme a čekáme tak, že si padneme do náručí a budeme se oddávat opojným radovánkám lásky! Pan jeden ze 150 byl ale tragický a ani sto Amorových šípů by nemělo efekt, jaký by si kde kdo, hlavně asi pán 166cm, přál.
Prozření bylo hrozné a příliš rychlé. Byl to jeden velký úlet. Ale kdo by mohl být tak zlý a na rande mi místo toho krasavce poslat rádoby umělce a intelektuála nepatrného vzrůstu, který mne nenechal téměř cokoliv říci?! Jeho vyřídilka byla bez hranic a jeho potřeba mi převyprávět celý svůj život byla také neukojitelná. Další „děs“, kterého jsem si mohla všimnout už při emailové konverzaci. Egocentrici – strašná záležitost! Na rande to nejhorší, co si lze jen přát. I když arogantní frajeři taky vedou. Ale dále k věci. Co si tak vybavuji, už asi po třiceti minutách jsem přemýšlela, jak se z toho vyvléknu. Ta myšlenka byla jako obsese, jenže to kuře, kterým jsem tehdy byla, neumělo jakkoliv milosrdně lhát a natož improvizovat. Prostě jsem čekala až do doby, kdy bylo tak pozdě, že bylo možné jít domu!!! Mezitím mne ale dotáhl do své zkušebny… Kde mi ukázal prázdnou místnost (ani o sexuální sblížení se ten maličký nepokusil – i když díky bohu za to) a pak mne vzal kamsi a kamsi a kamsi a nakonec už jsem byla vysvobozená a v deset večer mohla jít domu!!!
Po cestě domu jsem rekapitulovala… Přemýšlela jsem, zda je pravda, že mužova slovní zásoba na den čítá jen dva tisíce slov, či proč mne nevzal na kafe. Maličkého slovní zásoba čítala totiž tak pět tisíc slov, které vypotřeboval jen na mne a ani zima ho nedonutila pomyslet na teplé kafe. Abych ho nejspíš nestála ani korunu, tak si vymyslel procházení se po ulicích Bubenče, které voněly pouze hromádkami hovínek a očůranými rohy. Vůni teplého čaje a sušenek mi to však nepřipomnělo ani vzdáleně. Kdyby mne tehdy napadlo alespoň utéct! Proč já to vlastně neudělala?! Nooo, za blbost se prostě vždycky platilo a platit bude.
Myslíte si ale, že tím to končí?
Omyl!
Má blbost neměla hranice. Přišel konec, ale doma mne od maličkého čekal email s díky za super den a dodatkem, že mne opět rád uvidí. Zase mne nenapadlo nic lepšího, než říct, že klidně. Strach říct pravdu byl silnější a lhaní mi dělá problémy doteď. Mlžit jsem se sice naučila, ale i tak na to nemám nervy. Panáček to ale hodlal asi napravit, protože mne v závěru emailu pozval do divadla Minor, kde účinkoval. Na to jsem NE říci nemohla. Divadlo miluju a tak jsem to považovala za slušný návrh, který měl být dobrou satisfakcí. Na druhý den jsem měla mít na kase divadla nachystaný lístek, dokonce zadarmo a do třetí řady! Jenže i zde se nakonec projevila má neznalost Prahy a síla mého blbství, protože jsem šla nic netušíc na dětské představení (Minor je známý hrami pro děti), kde jsem byla jediná (vyjma učitelek ze školky) skoro dospělá osoba. Maličký ale nezklamal. Jenže já se z předchozího dne zřejmě vůbec nepoučila. Lístek na kase samozřejmě nebyl a já, když už jsem tam byla, jsem si ho „musela“ koupit sama!
Představení bylo nádherné a maličký tam hrál psa v plyšovém oblečku, což jsem mu, jakožto velkému panu divadelnímu herci, přála. Nakonec jsem za to vážně byla moc ráda, protože jsem doufala, že až hra skončí, on bude mít tolik starostí s tím, jak to ze sebe sundat, že za mnou jistě nepoběží. Ale chyba lávky, byl to rychlík, převlečený za tři minuty a čekající u východu… Vidím ho, on mne ale ne! Tak co teď? Jeho nevšímavost jsem využila ke kvapnému zavření se na záchodcích, kde jsem čekala půl hodiny doufajíc, že odejde, protože si bude myslet, že jsme se minuli. Alespoň v tom jsem měla vážně štěstí…
Odešel…
A jak to bylo potom? Z umělců jsem se vyléčila. Rádoby intelektuály nesnáším, a když jsem se pak ještě někdy s někým hodlala sejít, věděla jsem, kolik měří a zda není jak z Dachau!
Táááááákže, jaké bylo rande číslo dvě, tři, čtyři, pět a šest? Trapné, tragické, nudné, fajn a velká láska. Ale ty čtyři si nechme na jindy a příběhy o velké lásce (která se již nekoná) se sem příliš nehodí.




Děkuji čtenářce Romaně za zaslaný příběh.






25 komentářů:

  1. Hele tu výšku ještě přehodnoť ... před nějakou dobou jsem měl úspěch u takové drobounké blondýnky. Nějak to na mne přišlo na rozhledně, když jsem s ní byl na procházce. Měl jsem si to nechat na zadní sedačky auta, protože ve stoje mne začaly za chvíli pekelně bolet nohy, bylo to horší než dvouhodinový squash s mým trenérem, který mne vždycky nehorázně vyklepe. Hrozně bych tehdy chtěl aby místo 165cm měla alespoň 180cm jako já :-)

    Kolík :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ctenarka Romana je nejen naivni, ale taky pekne povrchni stvoreni:

    "já měřím 173 a můj partner musí mít minimálně 182"

    jako WTF???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se Romany trochu zastal, ono když je chlap menší než ženská tak to ztrácí takovou tu přirozenou dominanci ze strany muže už od pohledu :-) Na druhou stranu jsou i extrémní rozdíly dost zvláštní ... mám kamaráda co má 198 cm a pro toho už by i Romana se svými 173cm byla jen kapesní prcátko :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Jakou "prirozenou dominanci ze strany muze" proboha? Nezijeme prece ve Stredoveku, je jina doba! A stanovovat si pozadavky na protejsek stejne jako ctenarka Romana mi pripada naprosto silene, sproste, povrchni a hlavne hloupe!

      Vymazat
    3. Hele Anonyme jestli jsi mrňavej tak si kup podrážky a klobouk :-) Třeba pro mne je u partnerky jedna z hlavních a zásadních preferencí postava a vůbec celkový vzhled. Možná je to povrchní, ale chtěl bych vidět chlapa, kterem dá přednost intelektuální ošklivce před nějakou pěkně soustruženou kočičkou. Možná žijeme v moderní době, ale vývoj společnosti za posledních 100 až 200 let těžko vykoření vrozené sociální a psychilogické konstrukce které lilidské získalo za tisíce let vývoje. Budeš se možná divit, ale většina žen ve svém partnerovi chce vidět svého ochránce a prostě když má ženská třeba 180cm mrňavej chlap jí prostě brát nebude. Navíc jde o jejího partnera tak ať si ho vybere jak chce, bude s ním žít ona ... ne ty nebo já ;-)

      Vymazat
    4. Čtenářka Romana by se měla věnovat těm státnicím a na psaní pro veřejnost se vykašlat, to se fakt nedá číst.
      Prosím pana Kolíka o rozptýlení nějakými historkami!

      Vymazat
    5. Včera jsem zjistil, že jsem použil úplně stejnou ženskou jako můj kamarád dva dny přede mnou :-) Hlavně, že tvrdila, že něco takového udělala poprvé .... a já jsem si myslel jakej nejsem kohout. Ale zajímavé rande mne teď čeká tak uvidím .... třeba to bude na storku :-)

      Vymazat
    6. U té výšky 173-182 cm je to jasné, ne? Je potřeba mít rezervu na podpatky. ;)
      Daniela

      Vymazat
  3. To anonym-> myslím, že si každý může nastavit požadavky jaké chce, protože proč ne. Já bych taky nechodil s vegetariánkou nebo holkou která není štíhlá. Tohle samozřejmě nejsou jediné aspekty. A povrchní je do jisté míry každý a nevidím v tom nic špatného. Potřebuju aby pro mě partnerka byla fyzicky atraktivní jinak to nemá moc smysl.
    Připadá mi spíš hloupé nemít nároky...

    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stihlou a fyzicky atraktivni pochopim, ale jak s tim souvisi vegetarianka ? :-D

      Vymazat
  4. Myslím, že Romana dlouho na seznamce neřádila, podle toho, jak je vybrkaná z každé podivnosti, které k online-námluvám neodmyslitelně patří. Říkám si, jestli vůbec Královně zkoušet sepisovat svoje povedená randíčka..
    Pánové anonymové: výška nerozhoduje, výška imponuje. A ano, na mě funguje a tolik si nevyskakuju (není-li to výslovné přání partnera :-)) Každopádně nechápu, co se pohoršujete, ať si Romana, já a všechny lajnujem jakékoliv vlastnosti, stejně rozhodne chemie, ne?

    andrejiinka

    PS: souhlasím s předešlým komentujícím a připojuji se k apelu na Kolíka, podle mě nám tají mnooho pikantních příběhů!

    OdpovědětVymazat
  5. Naděnko, dej už další článek :-) Tohle je nuda.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě mi randíčka pošli Andrejiinko, ráda se pobavím. Já už bohužel neřádím, tak uvítám příběhy ostatních. Já už se se všemi svými podělila a nové už SNAD vznikat nebudou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Romana je typický příklad holky, kterou bych nechtěl. Stylistika na úrovni základní školy, ego až na půdu. Každý z nás je povrchní, závistivý, sobecký, ale dávat to tak na odiv nemusíme. Romana prostě musela ukázat všem, jaký je originál:-D Holt dynamika v tom světě musí být, jinak by to nešlo. Každopádně za všech okolností rozhoduje chemie a prvních pár vteřin při setkání. Ať je ta osoba malá, vysoká, fialová - nikdy o tom nerozhodujete racionálně;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš, vy tu Romanu teda řešíte ...

    Jinak pro Lukáše: to sice rozhoduje chemie nicméně po pár setkáních alespoň u mě zavládne krutovláda rozumu a tím i při pěkné chemii můžou jít potencionální protějšky z kola ven :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Ale zásadní je ten první moment. A ten racionální ve svý podstatě neni:) Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu i protestovat, ale to je asi tak vše, co proti tomu zmůžete:)

      Vymazat
    2. Ano, tak nejak to funguje. :)

      Vymazat
  10. nevím, co je na článku Romany tak špatného. Má přeci také požadavky. Kdo je nemá, tam je něco špatně. Dávám Romaně za sebe palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda nevím. Já mám 195 cm a šel jsem na rande klidně i s o 2 cm vyšší holkou. Ano, vypadá to nestandardně, ale nijak mi to nevadilo. Nevadilo by mi ani, kdyby byla o trochu víc vyšší (třeba 2 metry - a už jsem takovou viděl). Hlavně tohle by pak znamenalo, že pokud má kluk smůlu a je menšího vzrůstu, tak si ani neškrtne. Myslím, že jsou mnohem horší vady, které ale narozdíl od výšky může ten dotyčný ovlivnit.

    OdpovědětVymazat
  12. Článek od Romany byl opravdu naprosto o ničem. Pod pisatelkou si představuji holku, které není nic dobré a neustále ohrnuje nos. Chápu, že tam, kde není fyzická přitažlivost, pšenka nepokvete, ale pohoršovat se, že si dotyčný dovolil být menší, než se zdál, to je opravdu k smíchu. Nebo spíš k pláči, celkově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu blbý je, když napíše holka, atletická postava trojky prsa a na rande dorazí holka co je dvakrát těžší než já :-) Stejně tak je blbý když napíše muž, že měří 180 cm a na rande dorazí 165 cm vysokej dlouhán :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. No jistě, pokud lže, případně je tak hloupý, že se neumí změřit, to je něco jiného, ale Romana píše, že na fotkách vypadal nějak a ve skutečnosti byl menší než jak vypadal, to mi přijde prostě ubohý a vůbec celá slečna Romana.. Zkrátka moje kamarádka by to tedy nebyla. Nicméně, komu se nestalo, že když šel na rande naslepo, protějšek vypadal poněkud jinak, než jak se popisoval, asi všem:) Akorát že se člověk obvykle tak nerozčiluje, že si taková osoba dovoluje chodit po světě..

      Vymazat
  13. Já teda naštěstí se svými cca 165cm problém s výškou většinou nemám, ale můžu upřímně říct, že pokud by byl chlap menší než já, a mohla by tam bejt tisíckrát ,,chemie", tak bych s ním prostě nebyla, nespala, nic.
    Fakt miluju tyhlety ,,antipovrchní" moralisty, beztak jsou to vždycky ti největší pokrytci. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Můj manžel najednou začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami, aniž by zvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte lékaře Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Vibru prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat