Počet zobrazení stránky

středa 25. dubna 2012

Srovnání seznamek by Seznamková královna

díky pochybnostem a spekulacím uživatelů jsem se rozhodla článek odstranit. děkuji za pochopení.

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Copak 'reklama', ale tenhle clanek je dost otresne napsany..

    OdpovědětVymazat
  4. No fakt je, že mám oblíbenou kavárnu a pracuje tam taková pěkná ženská, akorát teda na mne kouká dost divně. Občas tam přivedu něco použitelného, ale občas na mne kouká výrazem "A tohle si vyhrabal kde?" :-) Původně jsem jí chtěl pozval někam na večeři, ale teď na mne kouká pohledem, že ani takovej vošoust jako jsem já k tomu nějak nemůže sebrat odvahu :-) Já ten vaznyvztah.cz zkusím bude sranda :-) Moje představa ideální partnerky 175cm až 180cm, VŠ vzdělání nejlépe lékařka nebo právnička. Věk 26-31. Štíhlá postava, pevné trojky prsa :-) .... aktivty squash, golf, kolo, lyže ... cestování. Dám pak vědět jak jsem dopadl.

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na ty trojky prsa bych tve kriteria splnoval, sám jsi psal, že nejlíp si rozumíš s klukama:-)
      Uwe

      Vymazat
  5. jaké pochybnosti? to byla 100% jistota B-)

    OdpovědětVymazat
  6. Re:Kolík

    Tak si tu dotyčnou vždycky vem někam, kam normálně nechodíš.

    OdpovědětVymazat