Počet zobrazení stránky

pondělí 16. dubna 2012

Radim 28 – schůzka jako z módního pekla

I v časovém presu, ve kterém se momentálně nacházím, mi zbyl čas na svojí zálibu. Psala jsem si po facebooku s klukem, který mne oslovil na základě mých příspěvků na stránky časopisu Forbes.
Proč ne, na profilové fotce vypadal docela zajímavě a líbily se mi jeho názory. Chvíli jsme si psali o různých blbostech , o Babišových zálibách a podobně. Neprezentoval se jako blbec a za krátkou dobu mi pozval na schůzku. Souhlasila jsem.

V den D jsem se opět vystrojila, dala jsem si záležet na výběru oblečení a na střízlivém make-upu. Vybrala jsem pečlivě lodičky, kabátek a vyčistila jsem si kabelku, protože měla malý flíček v rohu. Jindy těmto drobnostem nedávám moc velký důraz, ale v ten den jsem si dala celkem záležet, protože to vypadalo na velice zajímavý večer.

Čekala jsem na slíbeném místě a abych si zkrátila čas, na mobilu jsem listovala facebookem. Najednou se objevil.

Ten muž, který přišel, měl cca 170 cm a profilová fotka nebyla zrovna moc shodující. Všechno bych celkem i přežila, ale jak byl oblečený, to mi opravdu dostalo.

Víte, nejsem zrovna typ ženy, která požaduje od muže luxusní hodinky, naprosto vyleštěné boty a nové džíny z nejnovější kolekce. Nezáleží mi na tom, jakou značku muž nosí. Nemám ani ráda nažehlené typy, kteří jdou na rande v obleku, i když se jedná o obyčejnou kávu. Ale co nepochopím je, když muž pozve ženu na setkání a obleče se do pohorek, sešlých a vytahaných manšestrových kalhot s viditelnými známky nošení a bundy, která jistě pamatovala nejednu expedici v Krušných horách.

Podívala jsem se na něj a připadala jsem si trapně. Měla jsem sukni, lodičky a trenčkot, nic extra vážného, ale vypadala jsem jako žena. A jít po boku člověka, který na svůj vzhled nedbá vůbec, mi dělalo celkem problém. Navrhla jsem nejbližší kavárnu a byla jsem tak otrávená z prvního dojmu, že jsem si rande vůbec neužila a bylo to na mne jistě poznat.

Achjo

33 komentářů:

  1. ja zazila kluka na rande, ktery prisel v klasickych kalhotach, polobotkach a kosili a k tomu mel.......... BATOH ! celou dobu jsem se za nej tise stydela, ovsem vrchol prisel v moment, kdy se dozadoval zaplaceni celeho uctu ode me, aby velkoryse posleze rekl, ze kdyz to tedy chci zaplatit, tak on to zaplati....rekla jsem, ze se jiz nemusi neobtezovat a tim pro me tento pan skoncil :-D Tecka19

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. batoh je také celkem nevkus, ale pro lidi, co jsou sportovně založení, asi není problém a nevadí jim.

      Vymazat
    2. Me batoh nevadi, dneska uz jsou i batohy na NTB, vypadaji slusne a fakt nevidim problem. Sama ho nosim - kdyz jsem nosila tasku, bolely me z toho zada. Ani me kolikrat neladi, na rande ho teda nechavam doma ;-)) A jinak ? Osobne jsem ochotna se prenest pres povrchni malickosti, kdyz je ten clovek vnitrne opravdu zajimavy - a i bych chtela takovy protejsek - stopro dokonali nejsme nikdo. KG

      Vymazat
  2. Obyčejně mám takovou zkoušenost, že jakmile se na setkání moc fintím, čistím a leštím - nedopadne dobře. Naopak, když se to semele příliš rychle, že nemám moc čas něco řešit, třeba jdu rovnou z práce (a vím, že v intimní poloze bych se v tom stavu určitě rád žádnému objektu "nepředložil"), dopadne to nad očekávání dobře a dějí se i věci, které by si normálních okolností zasloužily alespoň sprchu...
    Nemá to někdo taky tak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, to je to samé, jako s pěkným večerem. domlouváte se dlouho a plánujete dlouho. Člověk se těší a ve finále ho to zklame. Ale když ti v sedm zavolá kamarád(ka), že našla(našel) super akci a ať se honem připravíš, večer je naopak vyvedený :)

      Vymazat
  3. hmm...já se jednou zakoukala do kluka, kterýho jsem poznala v tanečních a v obleku mu to hrozně seklo. A naše první civilní rande se neslo v duchu flanelový košile z Armády spásy, tepláků, sešlapanejch tenisek a LEDVINKDY! Kdyby to šlo, měla by ta ledvinka být dvakrát podtržená, tučná a blikající. Jo mimochodem - rande jsme měli v KFC ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Větší peklo než ledvinka už snad není :-) Vedle toho jsou ponožky v sandálech a batoh na oblek úplná pohoda :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Co mate proti spravcum parkovist:-P?

      Vymazat
    3. Můžu se zeptat? Příjde Vám třeba tento batoh i k obleku nevhodný? Odkaz na něj: http://blog.lenovo.com/design/thinkpad-case-study

      Vymazat
    4. K obleku patří nějaká pěkná kožená aktovka/diplomatka/spisovka :-)

      Kolík

      Vymazat
  4. Já celkově nechápu nošení pohorek do města...jsou přece na túry ne? No to je jedno. Nicméně v reakci na tento blog, který mě opravdu baví číst a těším se na každý příspěvek, jsem absolvoval 3 rande. Nikdy jsem se takhle neseznamoval, ale protože mám dost vysoké nároky, tak jsme si řekl, že se mi podaří to alespoň nějak vybrat ty se kterými bych si rozuměl. Ani jedna holka snad nevypadala tak jak bylo na fotkách. Asi jsem naivní, ale já čekal že tak opravdu budou vypadat, když mi ty holky tyto fotky poslaly. Samozřejmě to neselhalo jen na tomto, ale to až se někdy rozepíšu a pošlu to seznamkové královně, ať zde má co publikovat. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo tohle je ale naprosto běžné. Někdy se stane, že má holka na profilu fotek hodně a je třeba je pořádně projet, protože 90 jich je parádních a pak je tam jedna taková podivná na které jí to moc nesluší a můžeš dát krk na to, že to je fotka odpovídající realitě :-) Já jsem si tak před 14 dny psal s poměrně luxusní kočkou, přes net všechno super, vzrušující komunikace, dokonce mi poslala fotky nahoře bez. Nechápu to, ale když došlo na rande bylo to fakt peklo. Tu holku jsem identifikoval jen velmi vzdáleně a celou dobu jsem si říkal: "To snad není možný!" a přemejšlel jsem kdy už budu moct zdrhnout abych trochu zachoval ... no abych jí nesnížil sebevědomí.

      Vymazat
    2. Jsem žena a přiznávám, že vy muži, to máte v tomto ohledu s mnohými slečnami asi těžké. U muže se z fotek jeho krása a smysl pro módu dá hodně odhadnout. Uvedla bych asi tedy pár pravd o seznamování se, kterými se řídím, či mi přijdou relevantní: 1) Spousta retušovaných fotek a pak - realita primární má do té internetové velmi daleko. Jde tedy o to, najít ono zrnko v podobě jedné fotky, kde je ukryto to výše zmíněné "peklo" (křivé zuby atp., záleží na vašem vkusu). Tudíž je tedy naprosto pravdivé, že existuje-li jen jedna fotka, kde se vám dotyčný/dotyčná nelíbí, či nepozdává, pak taková/ý vážně bude... Pak ale také nechápu frajery, co mají na fotkách sluneční brýle a plánují se seznámit. To jaksi nejde. Takže byť jde o fotky, ta jiskra v oku tam musí být vidět. 2) Obvyklé nadšení střídá rychlé zklamání a po dlouhém odmítání přichází neskonalé nadšení. Takže skutečně platí - odříkaného chleba největší krajíc a nekupuj to, do čeho nevidíš atp. 3) Ale co už, seznamka po netu je rizikem, do kterého se pouštíme sami z vlastí blbosti. A proč? Pro neschopnost někoho oslovit na ulici atp., a to i přesto, že proběhne výměna pohledů (sakra a s tím něco dělejme, je smutné, si pak doma vzpomenout a vědět, že jsme to projeli). A nakonec toto seznámení tváří v tvář dost často dokážeme jen ve stavu mírné opilosti a pak je jasné, jak to dopadne. Buď odmítnutím, o němž píše autorka, anebo sexem na jeden večer. A co z toho? Nic, protože holku, co jde s klukem do postele po pár drincích v baru nikdo nechce a kluka, co balí holky v baru taky ne, protože je zaškatulkován do složky barových svůdníků. 4) Tak kdo se má v tomto světě - zlatokopky, dávačky, svůdníci, zmetci, nevěrníci - vyznat? 5) Nejtragičtějsí pravda - zavinili jsme si to sami a pokrok doby, který nás vyděluje z prostoru dříve zcela běžného pro konverzaci tváří v tvář. 6) A tak, čím to uzavřít? Snad pravdou číslo šest, že všude existují výjimky a na to je potřeba pamatovat, protože stereotypizace je to nejhorší! :) Good luck všem seznamkářům R.

      Vymazat
    3. Romano naprosto výstižné, lépe bych to popsat asi nemohla. Vše jste řekla naprosto přesně!

      Vymazat
  5. No a to si vemte, že já si naleštím svoje anglický botky, vezmu červený tkaničky, černý kalhoty, černou košili s proužkem, červený svetr s véčkem ...... a na rande přijde holka v pytli od brambor a prošoupaných keckách ..... vždycky se pak tvářím, že je to ségra :-D

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D to mě nenapadlo dělat, že je to brácha :D já už se naučila utíkat :D

      Vymazat
  6. No já nevím.. vzhledem k počasí se jako Radim (28) teď oblíkám taky.. a holt bych asi taky neměl kde a jak se převlíct před třeba odpolední schůzkou kdesi ve městě.

    Co takhle, pokud máš takováhle očekávání, na rande prostě předepsat nějaký dress-code? On bude vědět, na čem je a ty koneckonců taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže na první rande dress code a jakmile jí přeřízne může zase nasadit ledvinku? :-D Ne ne tohle v sobě buď máš nebo ne. To samý s holkama, na prvním rande, skvěle oblečená, krásné krajkové kalhotky a pak když se k tobě stěhuje zjistíš, že to je jedinej pěknej kousek spodního prádla kterej má. Zbytek odrbaný bombarďáky ... oblečení často prozradí o člověku víc než by chtěl.

      Kolík

      Vymazat
    2. ono ten dresscode je velmi zavádějící pojem. Každý by měl sám vědět, k jaké příležitosti se má co nosit. dress code je pojem pro lidi bez špetky sociální inteligence, kteří potřebují vodit za ručičku a nepoznají sami, kam se mají jak obléci

      Vymazat
    3. Kolík je trefný... Prostě jde o to - svůj k svému. dbám-li o módu, pak by měl i protějšek. A skutečně, ne nadarmo se říká, šaty dělají člověka. Tahle moudra nejsou jen prázdnou lidovou slovesností. Jednoduše, musí se sledovat detaily - prádlo, boty, šperky, čisté, upravené nehty, make-up starý ne více než pár hodin, svěží dech, oblečení bez flíčků a nepomačkané a je to jasné - bud to tam je, či není... Ale, at si chodí kluci klidně na rande v pohorkách i s batohem a holky v batice, ale je více než jasné, že neokouzlí holku v lodičkách a ona kluka v oblečení z Gantu. Půjdou-li tito na rande se sobě blízkými, pak si jistě budou notovat a své rande mohou završit i výšlapem na Sněžku :D. Nechť je každému ponecháno, ale vrána si má sedat k vráně! :)

      Vymazat
    4. pan Kolík ví... a také si za svým jde. Já mu moc fandím. A tobě Romano taky, máš trefné příspěvky

      Vymazat
    5. ono ten dresscode je velmi zavádějící pojem. Každý by měl sám vědět, k jaké příležitosti se má co nosit. dress code je pojem pro lidi bez špetky sociální inteligence, kteří potřebují vodit za ručičku a nepoznají sami, kam se mají jak obléci

      Naprostý souhlas.Po páteční návštěvě divadla v jednom nejmenovaném okresním městě sem nevěřil,co si někteří lidé dokáží na sebe vzít ať už se jednalo o slečnu v sepraných džínách a tričku "I Love NY" či mladého pána v manžestrákách a flanelové košili + několik dalších v oblečení do divadla nevhodného. Shodou okolností se návštěva divadla konala s dámou,kterou sem poznal na seznamce.

      Vymazat
    6. Aneb, kterak si delat zivot slozitejsi. Nerikam ze na nektere akce a veci se tak nejak vhodne obleci. Ale zase bych to neprehanel, degeneruje to. A o jeho lidskych kvalitach vam to vetsinou prd rekne. Protoze pak jednoho dne potkate nekoho kdo podle vas o sebe moc nedba (neumi se oblekat) a druhy den si o nem prectete ze dostal treba nobelovu cenu. Pak ho klovla nejaka zlatovlaska a postarala se o garderobu a hle z nej je peknej chlap a vy by jste si nejradeji vlasy vyskubaly vzteky.
      Zkratka chci rict, ze ne kazdy se obleka proto aby se libil tomu druhemu a je dost tezke najit obleceni ktere by dotycnemu funkcne a pohdlne vyhovovalo a pak libilo se damam. Ad ponozky v sandalech - ono to mozna esteticky nevypada, ale zdravotne to ma docela opodstatneni pokud nemate radi houbicky. :)

      Vymazat
  7. To jak se člověk obléká a jak přijde na rande o něm i něco řekne. Co je pro někoho negativní, může být pro jiného pozitivní. Ale vždy to hraje roli;-)

    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele šmudla kterej se neumí ani obstojě oblíct na rande se ve finále pak ani neumeje než nějaké slečně hupsne do postele :-) Proto ženský na tu upravenost tak daj ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Jenze smudla a kluk, kterej je sportovne oblecenej, byt s batohem a v pohorach je rozdil. Ja na ni extra nedam teda, jen v te opravdu bezne norme KG

      Vymazat
    3. přesně tak, nechápu proč by kluk v pohorkách a sportovně oblečenej měl bejt šmudla.. naopak z něj narozdíl od kravaťáků vyzařuje taková pohoda..

      Vymazat
    4. Jako sportovní oblečení si vždycky představím takové ty outdoor barevné kalhoty, goratex pohory a tričko případně mikina. Podle mne je to do přírody super, ale na rande někde v kavárně ne příliš vhodné oblečení. U muže jsou určitě lepší třeba černé jeansy, košile, případně přes to ještě sako. Z těhle týpku vyzařuje leda pohoda ledabyle pohozenejch smradlavejch ponožek uprostřed obýváku :-) Nikdo tady přece neříká, že se má na rande chodit v obleku ... tedy pokud se nejde třeba do divadla.

      Vymazat
  8. A pro nás nezasvěcené, co je to prosím ten trenčkot? Nějaké extra sexy trenýrky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trenčkot je takový balonový kabát :) přesně jak to vysvětlil Anonym :)

      Vymazat
  9. moc hezký kus oděvu...jak pro dámy, tak pro pány:

    https://www.google.com/search?hl=en&q=tren%C4%8Dkot&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1440&bih=755&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=fRyPT6P9HcKUOuDs_doK

    OdpovědětVymazat
  10. Ja jsem absolvoval celkem asi 30 schuzek z netu , kdyz jsem hledal divku. uspesnost je tak 3 uchazejici holky a jedna o kterou sem fakt stal. Vetsinou kdyz nebyly tak spatne a meli zajem jsem jim vysvetlil ze na vztah je nechci ale vyspat se spolu muzeme, souhlasily. hm. U te ktera se mi libila nejvice, byla letuska a umela 3 jazyky, jsem byl prekvapen kdyz me na rozloucenou dala sama pusu, bohuzel se po druhem rande vratila k bejvalymu:] A nebo jsem zkousel pit aspon to pivo kdyz holka stala za nic, coz nepomohlo.

    OdpovědětVymazat
  11. já bych byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat