Počet zobrazení stránky

středa 11. dubna 2012

Seznamkové peklo pana Kolíka

Jestli si myslíte, že jste absolvovali skutečně děsné nebo trapné a podivuhodné rande, poslechněte si, co se mi stalo v minulém týdnu a třeba vám pak to vaše rande přijde jako opravdová pohodička :-) Procházel jsem si zase jednou seznamky a narazil jsem na velmi zajímavý profil. Vysokoškolačka, ředitelka jedné firmy, celkem hezky o sobě psala, a v kolonce kde si píšou intimní záležitosti popis a preferované druhy sexu, že když si to přečte holka z katolické školy, tak tomu nejdřív nebude rozumět a když jí to dojde, desetkrát se pokřižuje … no prostě něco co jsem nutně musel vidět na vlastní oči :-) Komunikace jakž takž, ale nechtěla poslat fotku. To jaro no, psala že hodně sportuje tak jsem si jí samozřejmě představil jako atletickej typ s pěknejma trojkama a krásnou prdelkou … no co no, řekl jsem si, že vzhledem k tomu profilu to risknu … to byla zásadní chyba, jak jsem později pochopil :-) Domluvili jsme si tedy schůzku na přesný čas kdy jsem se měl přihlásit v sekretariátu. Řádně jsem se vyšlechtil, vyleštil boty, že v nich kolemjdoucí mohli pozorovat, jak jsou špatně oholení, vzal čistou košili, sako a vyrazil jsem. Přišel jsem do sekretariátu, tam taková nic moc silnější holka a říkám: „Ahoj jmenuju se ….. a přišel jsem za slečnou M“ Holka v sekretariátu na mne nejdřív hodně divně koukala a pak mi podává ruku a říká: „Ahoj já jsem M, posaď se támhle do sedačky“ a usadila mne ještě vedle dvou podivně vypadajících týpků. Jeden na sobě měl šusťákovou soupravu, jakou mi máma koupila před dvaceti lety na polském targovisku na letní tábor a druhej vypadal dost podobně. Původně jsem je odhadoval na pomocnou ukrajinskou pracovní sílu, která čeká na přidělení práce. Byl jsem takovej lehce otřesenej, protože mi došlo, že M není ředitelka, ale sekretářka, ale především tedy na hony vzdálená mým představám. Snažil jsem se vzpamatovat a honem si promyslet co udělat a v tom se M zvedla, přisedla si k nám a prohodila: „No tak řekněte něco o sobě, kdo začne?“. V následujících pěti sekundách jsem byl naprosto vyvedený z rovnováhy. Došlo mi čeho se to vlastně účastním a se slovy „Hele sorry“ jsem se zvednul a vystřelil jak to jen rychle šlo. V hlavě mi běželo: „No do hajzlu co to jako mělo bejt?“ Slečna sekretářka asi viděla jak její šéf někde pořádá assessment centrum a rozhodla se to použít při výběru partnera nebo co. Musím tedy říct, že jsem zvládnul slečnu s knírkem co mne tahala do sauny a ve finále málem použila v kavárně na WC, dal jsem babu která byla během rande úplně nemluvná a já se snažil až se mi z hlavy kouřilo, ale tohle to teda byl úlet. Ještě mi večer napsala, že je moc škoda, že jsem to vzdal, protože bych byl asi nejlepší. V hlavě mi blesklo … no ty voe ještě abych nebyl vedle tak tvrdé konkurence :-) Jestli to takhle bude pokračovat dál, jsem zvědavej čeho se budu účastnit příště, ale než tohle to snad raději zase ty zalatokopky :-)

Kolík

19 komentářů:

  1. Náhodou třeba by to byla sranda, takový ten sedánek alkoholiků, kde řekneš svý jméno a že jsi už x dní čistej a ostatní ti zatleskaj :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, jmenuji se Kolík jsem závislej na sexu, ale mám to pod kontrolou a můžu kdykoli přestat :-D

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  3. Bomba, s Kolíkem denní příděl smíchu naplněn:-)) Já ty týpky úplně vidím před sebou... O.

    OdpovědětVymazat
  4. To máš za to, že ho strkáš kam nemáš:)

    andrejiinka

    PS: ženská verze takového pekla? Prastarý telefon s rozlišením 3x3 pixely, narvaný fotkami jakési hrubé stavby, která by i v rozlišení 2x2 byla evidentně v zazenitovém slohu, dotazy na vaření před přípitkem a nesmělé zjišťování "neměla-jsi-přede-mnou-moc-mužů-že-ne" po něm. Od té doby nosím opravdu vysoké jehly už jen do postele, z té neutíkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho právě leckam nestrkám, ale tenhle profil mne hrozně lákal komentářem .... Její ňadra jsou velikosti 2-3. Její podpaží je vyholené. Ochlupení jejího pohlaví je úplně vyholené. Orální sex miluje. Anální sex uvádí jí do rozpaků (to si vysvětluji tak, že když jí ho tam někdo strčí tak se začervená). Skupinový sex miluje. Mezi její úchylky patří lehké SM .... Nejraději se miluje v posteli, na veřejnosti, ve výtahu, ve sprše, v bazénu, v práci, kdekoliv .... to se prostě nedá odmítnou, představil jsem si k tomu obrázek valkýry které maluje Borise Vallejo a už mi to dále nemyslelo :-)

      Jsem hrozně vybíravej ... často pak přemejšlím jak nejrychleji zdrhnout :-) K peklu ti stačí málo, co až přijde naějěkej opravdovej uchylák? ..... představuji si ty jehly v posteli ... zajímavé :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Oooo ne, to já absurdno ráda, ale dotyčný "nápadník" mě naprosto omráčil svou smrtelnou vážností a nepochopením ani nejmenšího náznaku humoru. To je pro mě horší než jakákoliv tělesná vada.

      Zpátky k Tobě, po přečtení slečnina inzerátu mě napadá jen: Vážně? Vážně věříš, že spíš půjde do důtek s více lidma než do análu? Že Tys jí spíš jenom chtěl věřit? :-) Tyhle představy předem, já vím, je to skvělej adrenalin (vsuvka: vážně chcete předem vědět, jak jsme vyholené?? :-O), ale... No, jak to vysvětlit? Jsem zrzka. Dokážeš si představit, s kolika očekáváními v očích chlapů jsem se setkala já? :-D Už jsem jednou psala Královně o mejla, vážně mě provokujete k tomu, že taky zavzpomínám, vysoká byla jedna velká jízda, ale to se prostě do komentáře nehodí - a už vůbec ne pod článkem o Kolíkově konkurzu na "manžu" ;-)

      a.

      Vymazat
    3. Tak do čeho by šla nebo ne nevím, ale já bych s ní teda nešel do ničeho. Navíc ... asi bych důtky s více lidma nedal, když se řeže nějaká skupina to musí bejt poměrně dost nepřehledný a akorát bych nějaké rány zbytečně schytal taky :-)

      Od holení, není ani tak důležité jak jste vyholené, ale jestli vůbec. Já se přiznám, že ty přírodní ženský nemusím, stáhneš jim kalhotky a tam krtek jako blázen a ještě chtěj abych se s tím pomuchlal .... no fuj! :-)

      Kolík

      Vymazat
    4. A takový ještě dneska jsou? :-O

      a.

      Vymazat
    5. Jsou a je jich překvapivě hodně. Podívej se někdy kolem sebe v sauně nebo ve sprchách někde v bazénu. Pak taky sleduj nějakou diskuzi o holení intimních partií těch "přírodních" zastánců je tam vždycky hodně.

      Kolík

      Vymazat
    6. Kolíku nezoufej jednou to výýýýýjde :D Zatim ale dobrá zábava...

      Vymazat
    7. Objevila jsem lék na stres - Kolík. Skutečně funny. Očekávání je strašná děvka, proto se snažím neočekávat nic a přesto nebýt skeptická. Nicméně také bych mohla přispět svou špetkou zkušeností ze schůzek naslepo a randíček, kterým dáváte šance, až vám dojde, že to dál s dotyčným nejde, ale nevím, zda se mi tu dostane takového prostoru, tak zůstanu o komentářů. Taky bych ohodnotila hygienické návyky četných mužů - no vázne to prostě na všech frontách :D. A taktéž mnoho povyku pro nic - a tedy, kdo se v sexu vychvaluje, či blíží slovy vašemu ideálu, bude zcela mimo. Prostě intimita je věc intimní a tudíž by informace o těchto detailech měly mít správné načasování, ježto však není až v posteli!!! :D Tam už pozdě bycha honiti :D. A nakonec by tyto informace měly být zaobaleny do hávu "hezké mluvy", stylu - sexy, ale neříkám nic navostro. Stejně, co nás nejvíc baví? - trocha tajemství, takže muž, který mi na rande stokrát zmíní, či naznačí, jak šíleně je nadržený, jde domu s tím, že si ho zase musí vy.... sám a jen u mých fotek...víc takovému asi nikdy neumožním. Ale kluk, co je chytrý a ví, kdy se hodí holce sáhnout tam či onam a jak jí naznačit, že by jí chtěl, ten může během tří hodin přeskočit i všechny mety, které jiní zdolávají po dobu x dní, týdnů, či v horším případě, měsíců. :D

      Vymazat
    8. Já tomu dávám maximálně dvě rande, první oťukávací a druhé ocucávací :-) Když se to nepovede nasměruju energii většinou jinam :-)

      Kolík

      Vymazat
    9. Ocucávací už jako druhé? A to i v případě, že ti nejde jen o sexuální povyražení? :D I když v případě sexu to jde už na prvním rande a v případě vážnějších úmyslů mi to přijde strašně "hrrrrr" :D

      Vymazat
    10. To už si měla první rande kde došlo hned i na sex jo? :-) Tedy takhle v baru nebo klubu ... popít, tancovat a pak se přesunout do postele to jo, ale rande čistě za účelem sexu jsem si tedy ještě nedomluvil .... po pravdě si to nějak neumím představit :-) Pro mne je ta první oťukávačka důležitá ... jinak člověk nikdy neví koho v tom seznamkovém matesu nalosuje :-) Já udržuju pravidlo třetí rande - sex ať už jsou úmysly jakékoli ... přece jen už nejsem teenager a čas je drahej :-)

      Kolík

      Vymazat
  5. Škoda, že jsi odešel :-) ..myslím, že by to bylo celkem zábavné. To mě nikdy nenapadlo dělat výběrové řízení za přítomnosti všech uchazečů - stále preferuji individuální přístup :-)
    Rande ze seznamek často vážně stojí za to..

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu dokonalé...ale jak bylo již zmíněno, to pokračování by taky stálov za to :-)) Radek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby to fakt byla miss fitness se 4rkama tak bych to mozna i zkusil. Ty dva týpky bych buď rozbrečel nebo by mne chtěli zabít ... nebo obojí :-)

      Kolík

      Vymazat
  7. tohle je síla :)pan Kolík je vážně držák a optimista, po takové zkušenosti bych asi měla problém vůbec na nějaké seznamky ještě chodit

    OdpovědětVymazat
  8. Takové malé výběrové řízení. Šéf asi neměl čas, tak tím pověřil sekretářku. :-D

    OdpovědětVymazat