Počet zobrazení stránky

úterý 2. října 2012

Věřte nevěřte :)


Tak teď já..

Jsem (ne)šťastně vdaná už nějaký ten dlouhý rok. Čítá to přes deset
let v manželství a ještě víc ve vztahu. Jak s tím souvisí inzerát na
seznamce?

Prostě a jednoduše mi v životě něco chybí. Nebo někdo? Tento pocit
vygraduje natolik, že se jednoho dne rozhodnu, najít si parťáka na
popovídání, na sdílení. Někoho, s kým si absolutně „sednu“. Kdo
mi otevře nový pohled na život, na svět. Kdo uleví mé hlavě, která
je neustále v zajetí všelijakých myšlenek, se kterýma nebývá radno
svěřovat se kdekomu. Někde vzadu mě tlačí reálný pocit, že tohle je
hra s ohněm a velmi pravděpodobně nevyjde. Navíc se můžu šeredně
spálit. Každopádně mě něco vede přímou cestu na jednu seznamku,
kde s potěšením zjišťuji (chápejte, jsem seznamkový analfabet), že
existují rubriky jako „Hledá se kamarád/ka“

Klik.. jsem tam a co mé oči nevidí. Zírám na řádky „kluka“, který hledá
naprosto přesně to, co já. Totožná slova, rubrika, do které jsem se
chtěla zaškatulkovat i já, světě div se, žije kousek ode mě. Tři, dva,
jedna, nádech, opětovný průzkum jeho řádků a potvrzení si, že mě
nešálí zrak a jdu na to. Registrace, promyšlená odpověď, do které
vkládám všechny svoje naděje. Cítím, že tohle prostě musí vyjít! Teď
anebo nikdy.

Zareagoval. Zareagoval naprosto úžasně. Proběhl měsíc intenzivní
výměny mailů a pak.. setkání. Věřte nevěřte.. bylo to neuvěřitelný,
neskutečný, nádherný. Prostě jsme si sedli jak po písmenkách, tak
v reálu. Do puntíku :)

Ano, naprosto si uvědomuju všechny ty paradoxy. Tím měsícem
jsme prosvištěli neuvěřitelnou rychlostí. A taky jsem došla k závěru,
možná podobně, jako vy, co to teď čtete, že jsme se museli buď
totálně zbláznit anebo jsme se tak dlouho hledali, až jsme se našli. Asi
vám nemusím vysvětlovat míru pravděpodobnosti, jak člověk může
potkat někoho „normálního“, sobě podobného a blízkého, zvlášť na
seznamce, kde je zaregistrovaný den, dva.

Já kašlu na statistiky. Měla jsem neuvěřitelný štěstí, že jsem potkala
opravdového přítele, svou spřízněnou duši. Potkala jsem „kluka“, u
kterého to byl naprostý „úlet“ zaregistrovat se na seznamce. To, co
jsme si stihli říct za ten první měsíc, jsem nevyslovila za spoustu let.
Mě i jeho ovládla naprostá důvěra, žádné téma pro nás není tabu a
teď už moc dobře vím, že ten člověk prostě stojí za to. Že se to prostě
muselo stát.

Najednou se mi jde tím životem tak nějak snáz. Vím, že je tady,
že se na něho můžu spolehnout, když budu potřebovat a to pro
mě moc znamená. To samé mu nabízím já. V tomhle „vztahu“
netrpím pocitem, že dávám víc, než dostávám zpět, ani naopak.
V tomhle „vztahu“ můžu být sama sebou, nic nepředstírat, přestat
hrát tu komedii na ostatní lidi, jak jsem happy a nic mi nechybí,
kterou jsme nuceni každý občas zahrát, ať už z jakéhokoli důvodu. Jak

zpívá Franta Nedvědů.. „Všichni jsme herci, jen někdo víc a někdo míň
umí hrát..“.

Paradox, několikátý v řadě

Oba dáváme svým dětem lekce z bezpečnosti chování na netu.. a ve
výsledku jsme oba v týhle zkoušce totálně propadli.. Tenhle příběh
svým dětem opravdu vyprávět nebudeme :)

Co na závěr? Jen jedno přání.. táhnout tu společnou „káru“ co nejdéle
dál.. Je to prostě fajn..

PS: Asi nemá cenu se rozepisovat o spoustě vzkazů, které jsme já
anebo on za ten den, dva.. co jsme na seznamce „viseli“ dostali a
jak jsme bojovali s pocitem, jestli jít rovnou blinkat anebo se začít
hystericky smát.. :))

příběh zaslala čtenářka, která si přála zůstat v anonymitě

47 komentářů:

  1. Kdy bude rozvod? :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, mám pocit, že jsi se ještě neoženil. Nebo mi něco uniklo? :)

      autorka

      Vymazat
    2. Ještě ne, hledám němou nymfomanku, majitelku pivovaru :-)

      Kolík

      Vymazat
    3. Je mi to jasný Kolíku! Ty se prostě nechceš oženit! :-)

      autorka

      Vymazat
  2. Rozumím tomu. Vím, jaký to je pocit. I já jsem totiž zažila chvíle, kdy jsem s tím, že mi něco chybí, pročítala seznamku. Nikdy jsem ale nedošla dál než k tomu čtení, protože když jsem jednou zadaná, nejede přes to vlak. Odepsat někomu byť jen písmenko, zavánělo by to průšvihem. Na to, abych pak žila dvojí život, nemám, a to, že jsem občas ze svého vztahu smutná, není důvod k tomu, abych si hned hledala jiného muže. Být Tebou, řeším ty pocity samoty a nepochopení spíš s manželem než s kamarádem z internetu. Aspoň mně se tedy taková komunikace vždycky vyplatila. Chápu, že je život s jedním chlapem po tolika letech asi už hodně, hodně stereotypní, ale pokud se nechceš rozvádět, je toto cesta do pekla. Toť můj názor :)

    Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš no, manžel po několika letech už nenosí snídani do postele, neříká jak moc tě miluje, jak jsi krásná, chytrá, jak máš krásnou figuru, jak jsi dobrá v posteli ... :-)

      Ale jinak myslím, že tenhle článek je docela trefnej a poukazuje na určitou část seznamkového setereotypu. Vždycky když si vytvořím profil tak mi píše i takováto specifická část ženských. Většinou jsou to ženský mezi 30 a 40, vdávaly se mladé a mají pocit, že musí ještě něco zažít. Osobně to nějak neodsuzuji, ať si každý dělá co chce. Co mi ale trochu vadí je jak mluví o svých partnerech. Vždycky ho popíšou jako neschopného ňoumu, který je levý v posteli, nerozumí jim, nedává jim to co potřebují a podobné bláboly. Doufám, že až si jednou nějaká moje manželka najde milence, tak si takový popis mojí osoby odpustí a prostě si jen zasexuje :-D

      Kolík

      Vymazat
    2. To je bohužel úděl těch, kteří si vezmou prvního, kterého potkají. Někomu to může klapat, ale většinou zvítězí pocit, že jim něco uteklo a musí se to dohnat. Ze svého okolí znám případ, kdy si žena vzala svoji první vážnou známost a po 17 letech utekla od rodiny s tím, že se konečně doopravdy zamilovala. Práskla do bot kvůli chvilkovému poblouznění a rozbila tím fungující manželství. Teď není vůbec spokojená a sype si popel na hlavu.

      Pomlouvání bývalých partnerů bych brala s velkou rezervou. Kdyby byli tak špatní, proč by s nimi ty ženy roky byly? Takhle pomlouvá většina, ještě jsem neslyšela nikoho, kdo by si našel milence nebo novou známost a řekl "zlato, můj bývalý/manžel je tak skvělý!" To by potom nebyl důvod tu bokovku mít nebo se rozcházet. Podle mě ta kamarádství nebo hledání milence nikdy nejsou problém jen toho chlapa. Vždycky musí být nějaká závada i na druhé straně, tedy ženě. Musí existovat důvod, proč už ho nevidí tak výjimečného, jaký pro ni dřív byl. Je potřeba ten důvod najít, vyřešit si ho v sobě a následně i s partnerem. Připomenout si, proč si toho chlapa vlastně brala a říct mu, co a proč vadí. Řešit to někým jiným nemá smysl, nakonec je to zase jen chlap, ač třeba s jinými chybami. Tolik z mojí vztahové poradny... :D

      Alice

      Vymazat
    3. Tak třeba já směrem k bývalým partnerkám nemůžu říct křivého slova, všechno to byly bezvadný ženský :-)

      Kolík

      Vymazat
    4. Kolíku, Alice

      Někdy nemusí jít o pocit "něco zažít, něco mi uteklo". I já si umím vážit dobrých věcí na životě.
      A jestli jste si všimli, neřekla jsem jediného špatného slova o svém muži :)

      Někdy ale prostě může manželský vztah uvíznout na mrtvém bodě, kdy dochází k šumům v komunikaci a většina snahy o smysluplnou konverzaci doma s manželem v určitých tématech je marná. Pokud chci manželství udržet, potřebuju někdy dobít energii. Když ne doma, tak někde jinde.

      Nevidím nic zlého na tom, že si o některých věcech popovídám prostě jinde a doma to pak šlape dál tak, jak má. Nehledám milence, z toho bych vážně nebyla tak vydřená, protože těch jsou všude mraky. Stačí lusknout prstem.

      A ano, všechno se může zvrtnout. Nepopírám. To už nechávám ale na svědomí každého z nás :)

      autorka

      Vymazat
    5. "Vždycky ho popíšou jako neschopného ňoumu, který je levý v posteli, nerozumí jim, nedává jim to co potřebují"

      Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá :)

      Vymazat
    6. Rozumím, autorko :)

      Alice

      Vymazat
    7. To mě těší Alice :)

      autorka

      Vymazat
  3. Taky mě hned napadlo, co na to asi manžel.

    Jestli to toleruje, tak klobouk dolů, ale moc tomu nevěřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel to samozřejmě neví. Vy na sebe vše doma řeknete? :-)

      autorka

      Vymazat
    2. Budete se asi divit, ale ano. A možná díky tomu, že jsme k sobě upřímní, nám to funguje.

      Nemyslete si, já jsem dřív taky chodívala takhle na "tajňačku". A teď vím, jak to bylo blbý. Ve chvíli, kdy si lidi musí před sebou zatajovat věci, lhát o tom, s kým jdou ven apod., jde podle mě vztah do kytek.

      Vymazat
  4. Aha, tak vidím že já nějak blbě čtu, já jsem to napoprvé pochopila tak, že byla svobodná když našla toho svého Božského. (ren.)

    PS.: Kolíku, ty přece ani nic špatného o svých bývalých partnerkách říct nemůžeš - to by přece vypovídalo i něco o tobě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejsem si ale úplně tak jistý jestli by mluvily krásně taky ony o mně :-D

      Kolík

      Vymazat
    2. Já si jista jsem, že asi ne :-)

      autorka

      Vymazat
    3. Tebe nemají tvoji ex rádi? :-)

      Kolík

      Vymazat
    4. Mluvila jsem o tobě Kolíku :-))

      autorka

      Vymazat
    5. Já to nějak neprožívám :-) Třeba se slečnou S jsem byl včera na kávě a nevypadalo to, že by mne chtěla zabít :-)

      Kolík

      Vymazat
    6. No aby.. kdo by jí pak zacáloval to kafe :-)

      Měj se fajn.. :-)

      autorka

      Vymazat
    7. Tak ještě kdyby to byl Kopi Luwak nebo Blue Mountain .... ale normální presso to si může dovolit snad každej ;-)

      Kolík

      Vymazat
    8. Šmarja Kolíku, ty máš taky odpověď na všechno vid? :-)

      Ale to se mi na Tobě líbí.. ten nadhled ;)

      autorka

      Vymazat
    9. A ještě také musím mít vždy poslední slovo :-D

      Kolík

      Vymazat
    10. Jsi si tím zcela jist? :P

      PS: a nezkoušej na mě, až to vzdáš, řeči typu.. "moudřejší ustoupí" :-))

      autorka :-))

      Vymazat
  5. Mám stejný názor jako Alice - problém je potřeba vyřešit v sobě, následně s manželem. Hlavně je nutný komunikovat, ne si hledat někde jinde někoho s důvodem, že mi má nahradit to, co mi ve vztahu chybí. Uznávám, že může být problém přimět k takovému rozhovoru drahou polovičku, ale myslím, že veškerá snaha za to stojí. Třeba mu dát nějaký popud, aby začal mít zájem řešit, co tě trápí...
    Hledat si někoho vedle, byť kamaráda, je vstupováním na tenký led. Jsme toho s manželem živým důkazem. On také měl výhrady v minulém manželství, chtěl se bavit o tom, co mu vadí, ale manželka moc ochoty nevykazovala a neposlouchala ho. A tak si našel kamarádku, která se později stala milenkou a nakonec časem po rozvodu novou manželkou. Zatím jsme šťastní a hlavně poučení, že komunikovat je potřeba hlavně mezi sebou, bez třetího vedle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co mi to připomíná? Už vím, je to život :-)

      Hlavně, že vám to klape.. možná to tak mělo být :)

      autorka

      Vymazat
  6. Milá Autorko, vím přesně o čem píšeš. Je svělé mít kamaráda, s kterým si člověk rozumí, je to takový brácha v dospělosti. Přátelé jsou vlastně rodina, kterou si vybíráme sami. Můžu se potrhat smíchy, jak dva takový vošousti jako jsou Kolík a Alice najednou závistivě plivou písmenka sem na stránku:-) Snaží se být "světoví", vojeli už 8/9 republiky (jak se nás zde snaží svými články přesvědčit), ale že by si někdy s někým rozuměli? Že by někomu bylo s nimi dobře a těšil se na ně? NE, to opravdu nehrozí :-D
    Milá Autorko, fandím Ti a děkuji za článek - potěšil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi křivdíte ... tolik ženských jsem zcela určitě neojel ... když se nad tím tak zamyslím, tak vlastně až na jeden článek jsem popisoval ty kde jsem zrovna nesouložil ;-)

      A ostatní také není tak úplně pravda ... já si třeba v posteli s ženskýma rozumím naprosto skvěle a vždycky se na ně těším ;-)

      Jinak já mám přátele se kterýma si rozumím dokonale, ale jsou to muži. Pokud bych potkal ženskou se kterou si rozumím alespoň řekněme ze 70% tak jako s některým z mých přátel ... chytnu jí a už nepustím ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Já se k tomu snad ani nijak rozsáhle vyjadřovat nebudu. Jen mě nikdy nepřestane udivovat, jak několik článků na internetu může z člověka udělat někoho, kým není ani v nejdivočejších snech. Jak to dokáže pro cizí překroutit celou jeho osobnost... Píšu o svém životě ještě jinde, tak o tom vím své, většina komentářů a rad je mimo mísu, stejně jako ten od anonyma. Z málokterého si můžete něco vzít.

      Alice

      P.S.: 8/9 republiky? Bože... :-O Vždyť to zahrnuje už i ženský :)

      Vymazat
    3. Děkuji ti za přízeň, asi se díváme na věc přátelství podobně :-)

      Nicméně Alici a Kolíka tu už nějakou dobu sleduji a přijdou mi docela fajn. Jejich názory mají něco do sebe, at jsou, jací jsou :-)

      Je to o diskusi a já nikomu jeho názor neupírám, dokonce se nad ním občas zamyslím (au!) :-)

      autorka

      Vymazat
  7. To by mě tedy zajímalo, kde takové ženy jsou. Stejný případ, stejná rubrika, a pořád nic :/

    OdpovědětVymazat
  8. Je to velká souhra náhod a notná dávka štěstí, někoho podobného najít. Třeba ti to jednou taky vyjde, jen zkus být opatrnější, než jsme byli my dva, vážně se to nemusí vyplatit.. V sázce je hodně.

    autorka

    OdpovědětVymazat
  9. Já tomu článku zas tak moc nerozumím - co tedy vlastně chceš? Rozvod? Pokud ne, myslíš že ti pomůže rozebírat situaci s cizím mužským, namísto s manželem? A jak to podle tebe skončí? Jen se do toho zamotáš. Já kdysi zažila něco podobnýho, taky manželství skřípalo, na netu jsem našla pár kamarádů a kupodivu mi někteří přišli a fajn (teď už vím že to bylo jen dočasné zatmění mozku), nestála jsem o milence, ale samozřejmě to tak skončilo. Takovýho bych vám, dámy, přála všem. Mistr světa, samozřejmě ve všech oborech, v sexu zejména .... chacha. A kupodivu právě od něj přišlo moje největší životní poučení. Když jsem ho poznala blíž, napadlo mě něco ve smyslu: doprčic, jestli toho nenecháš, skončíš jako on. Celý život měl asi milenek dost, ale teď už o něj v jeho věku najednou nijak nestály, a machr si myslel že teď se tedy slavně navrátí k rodinému krbu, kde ho budou všichni očekávat s otevřenou náručí. Což byl samozřejmě omyl. Takže teď nemá nic, trouba, ani milenky, ani rodinu, ani prachy, děti ho mají na háku ... Dejte si opravdu pozor, s čím si zahráváte. Jestli vám to doma neklape, rozveďte se a doufejte že si najdete někoho, s kým vám bude fajn. Nebo k tomu odvahu nenajdete, a pak to štěstí raděj nepokoušejte ....
    Všechny zdraví Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerozumíš :)

      Ale dost dobře dokážu pochopit, že každého nejenom můj článek může zavést k různým dedukcím, podloženým jejich vlastními zkušenostmi. Rozhodně bych ale nepaušalizovala.

      autorka

      Vymazat
    2. To by mne zajímalo Lucko, čím tě tak okouzlil? :-)

      Kolík

      Vymazat
  10. Neokouzlil, normálně mě ukecal :-))
    Pro autorku - já to nemyslela nijak zle, jen jsem z tvého článku nepochopila jak chceš tu - pokud se to tak dá nazvat - manželskou krizi řešit... Nebo jsi to vyřešila právě s tím chlápkem, o kterém píšeš? Nebo to doma není tak zlý, že bys to řešila rozvodem? Já se nakonec rozvedla, a se štěstím našla skvělýho mužskýho - jen to chce hodně odvahy a když mi tenkrát mamka říkala že mě čekají těžký časy, měla svatou pravdu. Když to nakonec klapne, je to fajn, ani nevíte jak moc. Tak ať se rozhodneš správně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko,nevzala jsem tvůj názor vůbec zle, neprocházíme manželskou krizí. Kvůli tomu jsem nikoho nehledala, věř mi :) Spíš mě trápí spousta jiných věcí, třeba serie smutných událostí, co postihla naši rodinu za posledních pár měsíců a nemůžu svýma myšlenkama a potřebou si o tom promluvit, házet zpátky do smutku lidi, kteří to prožili se mnou. A taky třeba moje práce, psychicky náročná, potřebuju o tom mluvit a doma už mě mají plné zuby, jenže jsou věci, které musíš odžít, musíš je ze sebe dostat, jinak se zblázníš :-)a tak dál.

      Je super, že jsi ted spokojená, udělala jsi tedy správný krok a to ti přeju :) Život není jednoduchej na tom se asi shodneme :) Měj se.

      autorka

      Vymazat
  11. Tak to byla opravdu ze zadnice klika. Většinou to takhle nedopadá, a už vůbec ne napoprvé.

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že i bez sexu se jedná o zradu manžela, která jej bude bolet úplně stejně, ať už jste si našla milence nebo kamaráda. Trochu se divím, že nemáte nejlepší kamarádku, s kterou byste probrala ty vážné témata. Nebo že jste hledala právě muže pro tento účel. Vím, že mně budete tvrdit opak, ale kamarádovi jde stejně o sex a dříve nebo později k němu dojde a pokud ne, uslyšíte od něj pápá. Ve skutečnosti jste neupřímná žena která neumí/nechce řešit problém v manželství. Pokud tam problém není, tak proč někoho hledat a proč to tajit?

    Každopádně typická ženská, hlavně si to obhájit, abyste nakonec vypadala jako ta dobrá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Autorka je přece ta hodná a její manžel je nechápavý ňouma, který jí nechce naslouchat. Neměla jinou možnost. Musela si najít jiného muže, který nemá po večerech nic lepšího na práci než číst o jejích problémech a o krutosti jejího života.
      Drahá Autorko. Proberte se. Toho muže vaše problémy nezajímají. Když čte to vaše internetové fňukání, tak to dělá jen proto, aby z toho měl dříve či později nějakou výhodu. Na svůj věk se mi zdáte trochu naivní. Tohle bych čekala od puberťačky a ne od vdané ženy. Svůj komentář bych chtěla zakončit otázkou. Brala jste si svého manžela z lásky nebo protože vám někdo řekl, že jste už stará panna a měla by jste se zamyslet nad rodinou? Nebo z nátlaku příbuzných, kdy vám maminka říkala, že by se ráda dožila vnoučat a tak jste si vzala prvního chlapa, kterého jste potkala?

      Vymazat
    2. Co na to říct? :)

      Já se tu nemíním obhajovat před vašimi dedukcemi a už vůbec nemíním odpovídat na dotazy, které jsou zcela mimo. Jak vidno z vašich komentářů, znáte mě a moje manželství lépe, jak já. Tak tedy dobrá :)

      Vymazat
  13. Pokud jste si takhle nesedla s manželem, je lepší zažádat o rozvod než ho vodit za nos.

    OdpovědětVymazat
  14. Velké poděkování Dr. Wealthymu, že nikdy nevěřím, že po všech těch letech zklamání z obrovských spamerů na internetu, kteří chodí po podvodných lidech, stále existuje opravdové kouzlo smrti, dokud jsem nebyl vhodný setkat se s dr. Wealthy skutečným kouzlem kouzel, přes blízkého přítele jménem Jennifer, kterého mi Dr. Wealthy předtím pomáhal, když jsem ho kontaktoval se svým e-mailem na wealthylovespell@gmail.com, vysvětluji, jak mi můj bývalý manželé dávají problém v mém manželství, nikdy mi nedovolila chvilku klidu a Musím to ukončit tím, že ji zabiju, a nechci využít vraha, protože to bude riskantní, tak jsem to musel udělat duchovně, proto jsem se ho rozhodl kontaktovat, ujistil mě, že se nebudu bát Kontaktoval jsem správnou osobu ve správný čas, spolupracoval jsem s ním a za méně než týden byla moje ex mrtvá, spala a nikdy se neprobudila díky Dr. Wealthy, opravdu je to opravdu skromný muž. můžete kontaktovat dr. Wealthyho s jakýmkoli smrtelným kouzlem, jako je zabít svého nadřízeného v kanceláři a zaujmout jeho místo, kouzlo smrti zabít svého otce a zdědit jeho bohatství, smrtelné kouzlo zabít každého, kdo vás v minulosti obětoval, kouzlo pro zvýšení mezd, kouzlo pro povýšení v kanceláři, kouzlo, aby se váš bývalý milenec vrátil, pokud věci ve vašem životě nefungují dobře, pak ho musíte kontaktovat nyní e-mailem wealthylovespell@gmail.com zavolejte nebo přidejte jej na WhatsApp +2348105150446.

    OdpovědětVymazat