Počet zobrazení stránky

pátek 19. října 2012

ach ty fusky :)


Jo, každému, komu jsem to vyprávěla, nevěřil. Každý si myslí, že největší životní české „fópá“ je ponožka v sandálech. Dámy a pánové, já jsem si to myslela také, dokud se neotevřely dveře do mojí kanceláře a  nepřišel někdo, kdo mi totálně vyvedl z omylu....pán s ponožkama, ve kterých měl prostre

Za svojí seznamovací kariéry jsem toho poznala opravdu dost. Smrady z úst nejrůznějších podob, propálené mikiny od vajglů, óder eau de hospoda, sem tam nějaký špatně zvolený parfém či zkažené zuby nebo 185cm sportovně založený podnikatel, kterému psal inzerát brácha a on jde místo něj na rande 165cm obtloustlý pivní brach. Hm…

Rozhodla jsem se s těmito lidmi bojovat a učit je základní věci. Bylo mi jich nějakým způsobem líto a nějak se ve mně vždy probouzel ženský instinkt. I když nechtějí, aby se žena zamilovala do jejich zevnějšku ale jejich duše, láska opravdu těžce prochází hradbou, jako jsou mastné vlasy a špinavé nohy – a zůstává beznadějně odražena, asi jako spermie v kondomu. Někdo tohle opravdu nedokáže pochopit.

Párkrát se mi to povedlo. Asi pětkrát. Z pár chlapů jsem dokázala za svůj život udělat docela pěkné mužské, kterým jsem vštípila něco jako vkus, oblékla je do slušivého oblečení, koupila kartáček na zuby a vyndala ze zadní kapsy plastový hřeben… i když nevím, zda to ještě někdy udělám! Jeden z mých takových pokusů o self-tuning byl můj dlouholetý ex, kterému po takovéto proměně narostlo ego takovým stylem, že kalhotky ani jedné z mých kamarádek nezůstaly neprozkoumané jeho maličkostí… ale o tom jsem mluvit pochopitelně nechtěla J

Nebudu Vás napínat, ale v létě přišel člověk, který měl ponožky prostrčené v žabkách, v ruce držel igelitový pytlík a na šedivých, dlouhých mastných vlasech mu prosvítal jukebox (ehm…kolečko pleše na hlavě). Nevěřila jsem vlastním očím, jak si prostě někdo dokáže do žabek prostrčit ponožku. Zůstala jsem zírat a nemohla jsem mu říci ani Dobrý den. Prostě mně chlapi dokážou stále ještě překvapit, a to jsem si myslela, že už jsem viděla snad i ty nejhorší varianty.

Ne, kdepak. Na světě je pořád dost věcí, které Vás dokážou totálně vyšokovat. Jak řekl Forrest Gump – život je jak bomboniera – nikdy nevíš co ochutnáš J Toť můj dnešní výkřik do tmy, posílejte mi svoje příběhy J
SK

6 komentářů:

  1. "pán s ponožkama, ve kterých měl prostre"

    aspon si to po sobe prectete nez to vystavite na web...

    OdpovědětVymazat
  2. "a zůstává beznadějně odražena, asi jako spermie v kondomu" to mě fakt rozesmálo :D

    OdpovědětVymazat
  3. "I když nechtějí, aby se žena zamilovala do jejich zevnějšku ale jejich duše, láska opravdu těžce prochází hradbou, jako jsou mastné vlasy a špinavé nohy – a zůstává beznadějně odražena, asi jako spermie v kondomu."

    Tak tohle si někam zapíšu! :-)) Moje slova! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Recenze seznamek najdete na www.iseznameni.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Velké poděkování Dr. Wealthymu, že nikdy nevěřím, že po všech těch letech zklamání z obrovských spamerů na internetu, kteří chodí po podvodných lidech, stále existuje opravdové kouzlo smrti, dokud jsem nebyl vhodný setkat se s dr. Wealthy skutečným kouzlem kouzel, přes blízkého přítele jménem Jennifer, kterého mi Dr. Wealthy předtím pomáhal, když jsem ho kontaktoval se svým e-mailem na wealthylovespell@gmail.com, vysvětluji, jak mi můj bývalý manželé dávají problém v mém manželství, nikdy mi nedovolila chvilku klidu a Musím to ukončit tím, že ji zabiju, a nechci využít vraha, protože to bude riskantní, tak jsem to musel udělat duchovně, proto jsem se ho rozhodl kontaktovat, ujistil mě, že se nebudu bát Kontaktoval jsem správnou osobu ve správný čas, spolupracoval jsem s ním a za méně než týden byla moje ex mrtvá, spala a nikdy se neprobudila díky Dr. Wealthy, opravdu je to opravdu skromný muž. můžete kontaktovat dr. Wealthyho s jakýmkoli smrtelným kouzlem, jako je zabít svého nadřízeného v kanceláři a zaujmout jeho místo, kouzlo smrti zabít svého otce a zdědit jeho bohatství, smrtelné kouzlo zabít každého, kdo vás v minulosti obětoval, kouzlo pro zvýšení mezd, kouzlo pro povýšení v kanceláři, kouzlo, aby se váš bývalý milenec vrátil, pokud věci ve vašem životě nefungují dobře, pak ho musíte kontaktovat nyní e-mailem wealthylovespell@gmail.com zavolejte nebo přidejte jej na WhatsApp +2348105150446.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, tady je rychlý, jen v případě, že zoufale potřebujete kouzelné kouzlo, které vám pomůže oživit váš rozpadlý vztah, je opravdu všestranný, soucitný a spolehlivý, pokud jde o kouzlení. Doktor Egwali pravopis domů je tou pravou volbou pro vás. Kontaktujte ho a vysvětlete mu, a mohu vás ujistit, že zbytek by byl úplnou magií, můj milostný život byl na pokraji zhroucení, dokud jsem si neobjednal milostnou frázi, jsem dnes živým svědkem, proto používám toto médium k dejte světu vědět o tomto velkém doktorovi čarodějnic, který mi přinesl klid a pohodu, promluvte si s ním ještě dnes a nechte své emocionální obavy zahodit.
    Oslovíte ho na těchto kontaktech!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurýr: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat