Počet zobrazení stránky

neděle 4. listopadu 2012

Dost silný zážitek :)


Na můj inzerát se ozvalo asi 50 mužů.Srdce poskočilo,ale při čtení odpovědí zase skončilo tam kde má být.Z vysokého počtu uchazečů jich prošlo sítem sotva polovina.Nevím co bych si počala s 18ti letým chlapcem,který hledá opravdu vážný vztah,ale ještě neměl sex,nebo s dobře situovaným pánem,kterému je 82 let a chce si ještě užít. Omlouvám se pánové,ale nejsem ani učitelka sexu a co bych chtěla ještě míň, je vidět nahého vzrušeného starce.Ke starým lidem mám úctu,ale všeho moc škodí.............

Odhodlala jsem se tedy a zbytku jsem dala šanci. Odepsala jim...........................a po jejich reakcích začala zase eliminovat.Tak mi zbyli asi čtyři pánové.

 Pan Mirek mě zaujal svým smyslem pro humor. Vtipné odpovědi a reakce v emailech mě utvrdili v tom,že by z toho mohlo něco být a domluvili si rande.Měla jsem jeho fotku,kterou mi mailem poslal-proč vy chlapi si při seznamování půjčujete foto cizích chlapů,nebo neposíláte aktuální?-Nadešel ten den.Od rána sevřený žaludek,v hlavě módní přehlídka toho,co si večer vezmu na sebe,jestli mám zahalit svůj hrudník,nebo ho v decentním výstřihu ukázat, vzít si sukni nebo kalhoty,ale jdeme na večeři tak sukni..............no prostě ženská co jde po 16 letech na rande ( tady upřesním- 12 let jsem byla vdaná a 4 roky vdova).Večer ještě kouknu jednou na fotku-sympaťák a vyrážím směr I.P.Pavlova kde máme sraz před lékárnou. Je to tam ideální,když vám nepřijde chlap na schůzku,děláte,že čekáte na tramvaj. Jsem tam přesně,možná mám ještě 2 minutky náskok.Nenápadně se rozhlížím,nikde ho nevidím.
Najednou se vedle mne zjeví něco,oslovuje mě jménem.V šoku přiznávám,že jsem to já a čekám ,,zřejmě na něj" na Mirka.To něco nebylo vysoké 185 cm ale 165 cm(se svou výškou a v podpatkách jsem ho o hlavu a půl převyšovala),nemělo to tu sexy pleš jako na fotce,ale mastné cosi, a postava mírně rachitická taky měla daleko od jeho vyprávění o sportovní postavě. Nu což, jsem tady,trapas začal. Šli jsme do blízké zahradní restaurace,posadili se,objednali si a začali konverzaci-tedy on měl půlhodinový monolog-přednes životopisu,který prokládal rádo by vtipy.Když skončil, jeho věta: ,,A teď ty" mě odzbrojila úplně.Zmohla jsem se jen na jediné.Říci mu,že to je zcela zbytečné,neboť nemám potřebu se s ním dále vídat.Ale jen že bych chtěla vědět s kým jsem si psala,neboť on to být nemohl.Na to mi řekl,že to s ním psala maminka. 

Čtenářka Markéta

9 komentářů:

  1. Ty příběhy začínají být poněkud stereotypní - na fotce a podle řečí ucházející chlapík, v reálu by si o něj ženská ani kolo neopřela a ještě tak tupej, že neumí sám napsat odpověď... Jestlipak mamince docvakává, že synáčkovi tím rozhodně žádnou službu neprokazuje.
    Nezávidím a jen mě to utvrzuje v přesvědčení, že je větší pravděpodobnost potkat někoho normálního a přijatelného v reaálu než na seznamce...
    O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život prostě je stereotypní, a hloupost se na světě nezjevuje každým dnem v nových překvapivých podobách, ale spíš stále v té stejné.

      Vymazat
  2. Chudák chlap, v područí maminy. Dokonalej deratizér.

    OdpovědětVymazat
  3. Neveset hlavu, po par preslapech jsem potkal prijemnou, milou a hezkou slecnu se kterou jsem jiz druhym rokem.

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak začínám nabývat dojmu, že tyhle příběhy tady píše jeden člověk. Furt na jedno brdo. To nemluvím o pořád stejným stylu psaní a vyjadřování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to teda ne, tenhke článek mi nepřišijete! :-)

      Kolík

      Vymazat
  5. Ja jsem tedy měl štestí na samé fajn slečny, kdykoliv jsem zkusil seznamku, tak to nikdy nebyl průšvih, v nejhorším to nebyl můj typ, ale aspoň jsme si pěkně pokecali. Na rande jsem taky na žádné nešetřil. Fakt je, že akorát jednou mě jedna naštvala, 3x se vymluvila těsně před schůzkou nebo při čekání na ni. A já (najiva)tam 3x šel a dal ji vždy víc než akademickou 1/4 hoďku.
    Ona se vždy omluvila a hned navrhla jiný termín. Jako jednou se může stát, podruhé se může stát... Pamatuju si, že jsem ji pak, když to bylo potřetí zavolal, jestli si jako dělá ze mě srandu (použil jsem jiný výraz), něco blekotala a bylo poprvé po dlouhé době a na dlouho (snad) zase naposled, kdy jsem nebyl vůbec milej.

    Jinak ale spíše dobré a příjemně strávené chvíle.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, tady je rychlý, jen v případě, že zoufale potřebujete kouzelné kouzlo, které vám pomůže oživit váš rozpadlý vztah, je opravdu všestranný, soucitný a spolehlivý, pokud jde o kouzlení. Doktor Egwali pravopis domů je tou pravou volbou pro vás. Kontaktujte ho a vysvětlete mu, a mohu vás ujistit, že zbytek by byl úplnou magií, můj milostný život byl na pokraji zhroucení, dokud jsem si neobjednal milostnou frázi, jsem dnes živým svědkem, proto používám toto médium k dejte světu vědět o tomto velkém doktorovi čarodějnic, který mi přinesl klid a pohodu, promluvte si s ním ještě dnes a nechte své emocionální obavy zahodit.
    Oslovíte ho na těchto kontaktech!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurýr: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat