Počet zobrazení stránky

pondělí 21. května 2012

Michaela

Za uherských dob jsem nevypadal zrovna jako model, čímž trpěla i moje schopnost oslovit dívku přímo. Seznamka byla jako vysvobození z reality plné akné a nepovedených pokusů. Jestliže ale potkáte velmi přitažlivý protějšek v realitě, proč jej znova vyhledávat na netu? Nebylo pro mě těžké zjistit si více o denně vídané neznámé a brzy jsem už měl její číslo, což se tehdy rovnalo potvrzenemu přátelství na facebooku. Pečlivě jsem vypiloval první kontaktní SMS. Byla to nejpomaleji napsaná SMSka v historii a dodnes netuším, jak jsem přípravou 160ti písmen mohl popsat dvě A4 papíru. Pozitivní odpověď na sebe nenechala dlouho čekat a Míša byla vemi zvědavá, kdo je ten milý pisatel po telefonu. Seškrábal jsem pečlivě na jednu hromadu zbytky mého sebevědomí a přidal velmi potěšující SMS od mé vyvolené, že vzhled je pomíjívý, kdežto charakter a duše přetrvá staletí. Na druhý den ráno jsem si  k ní
 v autobuse přisedl a představil se. Chudák dívka se tvářila jako pytel citrónu ve výprodeji a když konečně vystoupila, bylo vidět, že si velmi oddychla. Duše přetrvá staletí, počkám ještě pár desítek let a pak dáme druhý pokus.

Čtenář Josef

4 komentáře: